05.12.2021

Як карантин змінив маркетинг? Кейс ТРЦ Gulliver

Авторська колонка Катерини Жураківської, маркетинг-директора БФК Gulliver

Без зайвих сумнівів, період пандемії вплинув на всі сфери життя. Люди почали шукати нові можливості в реаліях, що склалися. Тож і бізнесам потрібно змінюватися, виходити за межі звичного. Це стосується й торгово-розважальних центрів. Ми бачимо, що у маркетингу об’єктів комерційної нерухомості відбулися певні зміни. Зокрема, торгово-розважальні центри та бренди почали удосконалювати мікс онлайн- та офлайн-комунікацій. Створюють комфортні умови для споживачів, відчувши, що багатьом людям бракує реального, а не віртуального шопінгу. Карантин показав, що онлайн-покупки не здатні замінити відвідування магазинів офлайн. Водночас нині ціль – не лише задовольнити «базові» потреби в покупках і розвагах, а до наших зобов’язань додалися й нові – зробити об’єкт якомога безпечнішим для перебування й запобігати розповсюдженню вірусу COVID-19. ТРЦ Gulliver ретельно ставиться до цього: скринінг температури, розміщення антисептиків, масковий режим, а також наразі, відповідно до вимог влади та Міністерства охорони здоров’я України, перевірка «зелених» сертифікатів і ПЛР-тестів.

Але крім зовнішніх змін виникли й внутрішні, зокрема в потребах відвідувачів. Тепер споживачі виходять із дому задля пошуку емоцій, аби відволіктися від проблем, змінити оточення та побути у соціальному колі. Тому ТРЦ має стати місцем не лише для покупок, а й відпочинку, приємної атмосфери та, що важливо, – корисним для людей.

Одним із кроків до цього стало облаштування Gulliver унікальними екранами на фасаді, на яких транслюються вражаючі шоу. Їх часто порівнюють за видовищністю з відомими фонтанами в місті Дубай (ОАЕ). Чого тільки варта трансляція ЄВРО-2020 на екранах ТРЦ! Ми облаштували 4 фан-зони, атмосфера яких повністю передавала відчуття єдності фанів та адреналіну, як на стадіоні. А от нині відвідувачі можуть спостерігати на екранах найбільшу 3D-інсталяцію в Європі. Цифрове шоу на космічну тему в супроводі звуків і музики переносить перехожих на зоряний корабель, в іншу реальність.

Ми й надалі транслюватимемо шоу та змінюватимемо тематику. Мета проєкту – допомогти відволіктись, побачити та відчути нове і, звісно, отримати надзвичайні емоції, адже Gulliver пропагує, аби торговельні об’єкти були корисними людям не тільки всередині, а й зовні.

З огляду на те, що попереду новорічний період, ми прагнемо відновити теплий сімейний образ свята. Для цього біля ТРЦ Gulliver буде створено новорічний ярмарок з розвагами для дітей, фуд-зоною, фото-зоною та святковою атмосферою. Він розміщуватиметься на Спортивній площі. Оскільки ярмарок відбуватиметься надворі на великій ділянці, це гарантуватиме безпечне перебування людей в одному місці.

Отже, якщо подивитися на кризу з погляду мотивації, вона однозначно дала ТРЦ шанс посилити свої позиції за допомогою покращення якості як простору, сервісу, пропозиції, так і маркетингу. ℗

Авторська колонка опублікована в журналі Commercial Property №11(219листопад 2021.

Читайте також авторську колонку Катерини Жураківської «Нестандартні рішення для залучення аудиторії. Досвід ТРЦ Gulliver».