06.08.2021

Нестандартні рішення для залучення аудиторії. Досвід ТРЦ Gulliver

Авторська колонка Катерини Жураківської, маркетинг-директора БФК Gulliver

Другий рік в умовах карантину змушує керівні компанії торгових центрів виходити із зони комфорту та реалізовувати нестандартні рішення для залучення й утримання аудиторії. Сучасні умови накладають різні обмеження та впливають на маркетингові підходи: багато інструментів доводиться трансформувати, адаптуючи їх до ситуації, що склалася, а в ідеалі придумувати нові. Саме таким шляхом пішла маркетингова команда ТРЦ Gulliver, реалізувавши за перші шість місяців поточного року чимало нестандартних проєктів і колаборацій: артпроєкт із музеєм мистецтв, благодійні екскурсії, спортивні тренування, розмовні клуби та багато іншого.

Тільки за перше півріччя 2021 проведено близько 30 незвичайних заходів, які допомогли не лише залучити відвідувачів на офлайн-шопінг, але й надали можливість отримання нових знань і яскравих емоцій. Команда маркетингу ТРЦ Gulliver успішно справляється з цим завданням. Звісно, наймасштабнішою ініціативою в першому півріччі 2021 стала організація фан-зони та прямих трансляцій Чемпіонату Європи з футболу на найбільших екранах столиці, розташованих на фасаді ТРЦ. Щоразу ми збирали понад 12 000 уболівальників одночасно, а атмосфера й емоції не залишили нікого байдужим до цієї події. Ще одним унікальним проєктом стали екскурсії на дах однієї з найвищих будівель Києва – на 34-й поверх БЦ Gulliver. Наші гості отримали унікальну можливість побачити столицю з висоти 160 метрів.

Ми продовжуємо розвивати напрями, які мають і велике соціальне значення. Зокрема, було проведено артпроєкт із Національним художнім музеєм мистецтв ім. Богдана та Варвари Ханенків. Окрім того, Gulliver залишається єдиним в Україні об’єктом торговельної нерухомості, що прославляє відомих громадян нашої країни, які досягли високого рівня у своїй діяльності, в межах проєкту «Площа зірок». Церемонія відкриття кожної зоряної плити на площі біля ТРЦ стає важливою подією в житті міста. Кияни та гості столиці приходять побачити своїх кумирів і стати учасниками урочистостей. Цього року було відкрито ще 14 зірок. Загалом нині проєкт налічує 70 зірок з іменами відомих українців, які отримали визнання у спорті, музиці та мистецтві.

Резюмуючи, можу сказати, що головна мета ТРЦ Gulliver – бути корисним і цікавим для свого відвідувача, перетворювати стандартний шопінг-візит на яскраву пригоду з додатковою користю, чи то освіта, здоров’я або отримання приємних емоцій. Водночас ми прагнемо, щоб кожна нова комунікація з клієнтом доносила цінності й установки, співзвучні з його потребами та бажаннями. Тільки в такому разі є шанс пробратися крізь ментальні фільтри людей в умовах постійного інформаційного шуму. ℗

Авторська колонка опублікована в журналі Commercial Property №7(215) липень 2021.