18.02.2022

Новий старт

Наприкінці 2021 року у львівському готелі ibis Styles Lviv Center відбулися кадрові зміни: його генеральним менеджером став Олівер Кросо. До цього він працював у Великій Британії, де в період пандемії через обмеження довелося тричі закривати об’єкт, яким він керував. В Україні його робота почалася з корегування стратегії готелю через введення «червоної» карантинної зони. Попри нелегкий старт, Олівер Кросо налаштований оптимістично.

Текст: Марина Паралюш

У листопаді 2021 року Ви стали генеральним менеджером готелю ibis Styles Lviv Center у Львові. Розкажіть про свій професійний досвід у готельній галузі. Як довго Ви працюєте в цій сфері?

У галузі гостинності я працюю 36 років. Мій досвід роботи був зосереджений здебільшого на F&B-секторі, оскільки понад 20 років я був шеф-кухарем, а потім перейшов до операційної діяльності. Після успішного завершення програми Hospitality Executive Management в Accor Academy я почав працювати генеральним менеджером у готелях міжнародного оператора Accor.

У яких країнах і готелях Ви працювали до приїзду в Україну?

Незадовго до переїзду в Україну я працював у Великій Британії в готелях мережі MGallery в містах Віндзор і Бат, але здебільшого моя професійна кар’єра формувалася в Центральній і Південній Америці.

Наскільки складно починати працювати в новому місці тоді, коли готельна галузь переживає нелегкі часи? З якими викликами Ви стикнулися з моменту роботи в готелі ibis Styles Lviv Center?

Я зіткнувся з негативним впливом пандемії, ще працюючи у Великій Британії, де був змушений зупиняти роботу готелю тричі у 2020 році. До переїзду сюди я припускав, що ситуація може бути складною і в Україні, але був готовий прийняти цей новий виклик. Мені не важко було починати роботу на новому місці, хоча ситуація все ще залишається непередбачуваною. У день, коли я приїхав, Львів перейшов до «червоної» зони, деякі рейси були скасовані, тож відразу довелося корегувати стратегію готелю, щоб досягти поставлених цілей. Попри це, у 2021 році нам вдалося перевиконати ключові показники ефективності та досягти середнього завантаження у 70%.

Продовження читайте в журналі Commercial Property №1(221-222) січень-лютий 2022.