Наприкінці 2021 року у львівському готелі ibis Styles Lviv Center відбулися кадрові зміни: його генеральним менеджером став Олівер Кросо. До цього він працював у Великій Британії, де в період пандемії через обмеження довелося тричі закривати об’єкт, яким він керував. В Україні його робота почалася з корегування стратегії готелю через введення «червоної» карантинної зони. Попри нелегкий старт, Олівер Кросо налаштований оптимістично.
Текст: Марина Паралюш
У галузі гостинності я працюю 36 років. Мій досвід роботи був зосереджений здебільшого на F&B-секторі, оскільки понад 20 років я був шеф-кухарем, а потім перейшов до операційної діяльності. Після успішного завершення програми Hospitality Executive Management в Accor Academy я почав працювати генеральним менеджером у готелях міжнародного оператора Accor.
Незадовго до переїзду в Україну я працював у Великій Британії в готелях мережі MGallery в містах Віндзор і Бат, але здебільшого моя професійна кар’єра формувалася в Центральній і Південній Америці.
Я зіткнувся з негативним впливом пандемії, ще працюючи у Великій Британії, де був змушений зупиняти роботу готелю тричі у 2020 році. До переїзду сюди я припускав, що ситуація може бути складною і в Україні, але був готовий прийняти цей новий виклик. Мені не важко було починати роботу на новому місці, хоча ситуація все ще залишається непередбачуваною. У день, коли я приїхав, Львів перейшов до «червоної» зони, деякі рейси були скасовані, тож відразу довелося корегувати стратегію готелю, щоб досягти поставлених цілей. Попри це, у 2021 році нам вдалося перевиконати ключові показники ефективності та досягти середнього завантаження у 70%.
Продовження читайте в журналі Commercial Property №1(221-222) січень-лютий 2022.