07.11.2021

Напрям на відновлення: як пережили пандемію київські готелі мережі ibis

Андрій Давиденко

Готельний сектор України отримав від пандемії одну важливу перевагу – збільшення частки вітчизняних мандрівників. Тому після відновлення міжнародного туризму, за словами Андрія Давиденка, генерального менеджера столичних готелів ibis Kyiv City Center та ibis Kyiv Railway Station, загальний рівень заповнюваності ринку може випередити докарантинні показники.

Текст: Марина Паралюш

Порівняйте, будь ласка, ситуацію на готельному ринку Києва у 2020 і 2021 роках. Наскільки складним був 2020 рік для Ваших готелів? І як змінилася ситуація у 2021?

Стан ринку у 2020 і 2021 роках кардинально відрізнявся. Якщо минулий рік був важким і кризовим, то поточний вже став роком, коли туристичний бізнес почав відновлюватися. Момент, коли почалася пандемія, був неочікуваним для всіх, і всі переживали його по-своєму. 2021 був значно простішим, оскільки ми вже адаптувалися під нові реалії. Натомість у 2020 ми шукали шляхи цієї адаптації, приймали різні стратегічні та тактичні рішення. Завдяки їм цього року ми мали дещо іншу бізнес-модель, яка допомогла нам вийти на докарантинні показники прибутковості.

Як Ви адаптували роботу готелів ibis Kyiv City Center та ibis Kyiv Railway Station до нових умов? Які були нововведення в їхній роботі? Які антикризові рішення Ви приймали, щоб підтримати свої об’єкти у період карантину?

Насамперед ми вжили всіх необхідних заходів, направлених на зменшення ризику зараження гостей. У групі Accor було запроваджено протокол ALLSAFE. Це низка заходів, які треба було вжити в готелях і після цього пройти аудит незалежної аудиторської компанії. У нашому випадку це було «Бюро Верітас Україна». Так, щопівроку наші готелі проходять цей аудит та отримують сертифікат про те, що вони відповідають затвердженим протоколам.

Також були застосовані антикризові рішення в організації роботи. Ми переглянули операційні процеси, майже всі вони зазнали змін, адже нам треба було адаптуватися до роботи з меншою кількістю персоналу. Відтік кадрів вплинув на сервіси, які ми раніше пропонували. Після введення першого локдауну, 17 березня минулого року, нам довелося зачинити готель ibis Kyiv Railway Station. Натомість ibis Kyiv City Center продовжував працювати. Проте після відкриття готелю ibis Kyiv Railway Station торік 1 червня, коли було запущено залізничне сполучення, все ще було заборонено відновлення роботи цілодобового бару та ресторану. І цю можливість для гостей ми не запровадили й досі.

Наразі на готельному ринку спостерігається відтік кадрів. Розкажіть докладніше, як це вплинуло на Ваші готелі з моменту початку пандемії?

Нашим першим завданням після початку пандемії було збереження команди. У нас працює одна команда менеджменту на два готелі, і я можу сказати з гордістю, що з моменту введення карантину нас не покинув жоден керівник відділу.

Продовження читайте в журналі Commercial Property №10(218) жовтень 2021.

Передплата на журнал