04.08.2020

Голос простору: ландшафтне проєктування як інструмент маркетингу

Наталія Пристенська, Ольга Роєнко

Ми звикли мислити категоріями, що успішна з точки зору бізнесу нерухомість – та, де кожен кв. м генерує прибуток або потребує мінімум витрат на утримання. Для багатьох компаній упорядкування прилеглої території не є пріоритетом, оскільки складно уявити її монетизацію, на відміну від виробничих площ або облаштованих робочих місць. Однак варто пам’ятати, що благоустрій є джерелом додаткової вартості проєкту й інструментом формування іміджу компанії.

Текст: Наталія Пристенська, засновниця та керівний партнер One To One: architecture and design, Ольга Роєнко, генеральний директор Royenko Marketing Agency


КОМУНІКАЦІЙНА ФУНКЦІЯ ПРОСТОРУ

Орієнтуючись винятково на цифри зароблено/витрачено, девелопери та керівники нерухомості (незалежно від типу – комерційної, житлової, промислової) схильні недооцінювати величезний потенціал генерування додаткової вартості, закладений у грамотну роботу з прилеглою та внутрішньою територією об'єкта.

Якщо припустити (а так воно і є), що простір має дві рівнозначні функції – утилітарну (безпосереднє функціональне призначення) і комунікаційну, то ми побачимо, що окремі приміщення, цілі будівлі та території біля них насправді є джерелом додаткової вартості й ефективним інструментом формування іміджу компанії.

Прилеглий і внутрішній простір заводу, житлового комплексу, готелю або бізнес-центру формує враження і є невід'ємною частиною комунікації. Грамотно спланований ландшафт отримує унікальний бренд-голос і повідомляє людям, які з ним взаємодіють, чого варто очікувати від цього об'єкта або компанії. Ваш простір говорить, бажаєте ви цього чи ні. А ось що саме – залежить винятково від вас. Так, наприклад, якщо компанія є великим промисловим гравцем і заявляє про себе, як про прогресивного лідера індустрії, а перше, що бачить людина, заходячи на територію до його офісу, – великий логотип, виготовлений із пластику, та «турнікет із вахтером», то якими б вражаючими й активними не були його зовнішні комунікації, стерти відчуття «радянського заводу» після відвідування такого підприємства буде дуже складно.

Продовження читайте в журналі Commercial Property №6(203) липень 2020.