07.05.2021

Decathlon: Спорт проти пандемії

Французька мережа магазинів товарів для спорту Decathlon працює в Україні трохи більше двох років, понад половину цього терміну – в умовах пандемії. У 2019 році вона відкрила два великі магазини, у 2020 – жодного, проте активно співпрацювала із супермаркетами у форматі куточків (corners). Як розповів Флоран Гійє, генеральний директор Decathlon Ukraine, така стратегія розвитку продовжиться. Окрім того, у 2021 відкриються два великі магазини. 

Текст: Марина Паралюш


Компанія Decathlon відкрила перший магазин в Україні в березні 2019 року в київському «Рітейл Парку Петрівка». Розкажіть, яка стратегія розвитку була в компанії? Чи вдалося реалізувати всі плани на ці роки?

Наша глобальна стратегія полягає в тому, щоб зробити спорт доступним для багатьох, а саме – пропонувати спортивні товари з найкращим співвідношенням ціни та якості. Decathlon вже є світовим лідером у роздрібній торгівлі спортивними товарами, і для кожного спорту ми маємо свої бренди, деякі з них є світовими лідерами у своєму сегменті. В Україні ми плануємо розвивати насамперед великі магазини площею 2000-3000 м2 у найбільших містах. Крім того, наші товари доступні по всій країні завдяки нашому сайту, також продукти бренду можна придбати у супермаркетах партнерів – «Ашан» і «Сільпо».

Як карантин вплинув на роботу компанії Decathlon в Україні? Що допомогло їй триматися на плаву?

Під час карантину, як і більшість ритейлерів, ми посилили наші продажі в інтернеті. Також ми пропонуємо своїм клієнтам нові послуги, наприклад, доставку для тих, хто за кермом. Так, клієнт робить замовлення через інтернет і протягом двох годин ми здійснюємо доставку продукції безпосередньо на паркінгу перед нашим магазином у багажник клієнта.

Яка частка онлайн-продажів наразі спостерігається в Decathlon в Україні?

Наразі інтернет-продажі становлять приблизно 25% від усіх транзакцій.


Продовження читайте в журналі Commercial Property №4(212) квітень 2021.