04.10.2022

Трансформація задля відновлення: як було раніше, вже не буде



			
Трансформація задля відновлення: як було раніше, вже не буде

Дмитро Пасічник, засновник групи компаній «ТЕХПІДТРИМКА»

На долю України наприкінці XX – початку XXI сторіччя випало чимало надзвичайних ситуацій у різних сферах життя країни, які прямо чи опосередковано впливали на її економічний клімат: аварія на Чорнобильській АЕС, гіперінфляція на початку 90-х років, політична турбулентність на стику сторіч, Помаранчева революція, фінансова криза 2008 року, Євромайдан, бойові дії на сході країни та анексія територій у 2014, пандемія коронавірусної хвороби... Здавалося б, українських підприємців і власників бізнесів вже важко здивувати черговою кризою – досвід трансформацій задля відновлення накопичено колосальний. Але лютневе повномасштабне вторгнення Росії стало надвеликим, навіть за українськими мірками, форс-мажором, який у перший місяць поставив під загрозу саме існування нашої країни.

Звісно, війна щоденно несе купу горя та лиха нашим співгромадянам, безліч міст потерпають від щоденних бойових дій, економічна активність у південних і східних областях ускладнена, а де-не-де майже неможлива. З іншого боку, завдяки ЗСУ та згуртованості суспільства частина України, що не охоплена ворожим вогнем, досить швидко відновлюється після весняного шоку, шукаючи компенсатори втрат та оптимізуючи бізнес-процеси для підвищення ефективності. І хоча сучасний бізнес має робити це постійно, зараз для нього це не питання зростання і збільшення заробітків, а питання збереження активів або навіть уникнення збанкрутування.

Постійний пошук можливостей і здатність ухвалювати складні рішення в умовах невизначеності – одні з найцінніших та вже, як ми бачимо, й історично невіддільні ознаки ДНК успішного українського менеджменту. Поточна ж можливість, на нашу думку, насамперед полягає в тому, що впровадження рішень власників і проактивних менеджерів у поточних умовах викликає в команди найменший супротив: падіння доходів компаній, перспектива зниження заробітної плати та скорочення попиту на ринку праці – об'єктивні фактори, які мінімізують бажання саботувати реформи керівництва.

Компанія «ТЕХПІДТРИМКА» двічі стикалася з війною. У 2014 році довелось релокувати тоді ще невелике регіональне підприємство (на той час 80% наших замовників були саме з Донецької та Луганської областей) до Києва. Після переміщення знов довелось шукати точки зростання, починаючи з 20% потенціалу, що лишився, та ще й за умови падіння курсу національної валюти втричі. Зараз ми відчуваємо сумне дежавю вже у статусі національної компанії, яка втратила власну розвинену інфраструктуру та клієнтів на окупованих територіях. Але, як і у 2014 році, нам вдалось стати краще, всупереч негативним обставинам – за пів року воєнного стану наша команда згуртувалась та зміцніла, хоч і стала трохи меншою. 

Ґрунтуючись на минулому досвіді, ми чітко знаємо, що так, як було до ранку 24 лютого 2022 року, вже не буде, та впевнені, що треба якнайскоріше починати перебудови, щоб далі було краще, а не гірше. Саме системні перебудови, а не перехід на ручне керування, як багато хто це сприймає! Треба змиритися, що якась частина підрозділів і бізнес-процесів вже ніколи не буде такою, як раніше. І чим швидше прийде це усвідомлення та будуть впроваджені відповідні рішення, тим скоріше бізнес набуде сталої ефективності у своїй роботі. 

Одним із перших пунктів економічної перебудови підприємства має стати перевід постійних витрат у змінні. Постійних витрат має лишитись настільки мало, наскільки це взагалі можливо для бізнесу. Думка зовсім не революційна і, на перший погляд, досить проста. Але ж її реалізація на практиці стикається з проблемою волі керівника, який має повноваження впроваджувати зміни. Якщо воля є – рішення будуть, отже буде й оздоровлення в найкоротший термін!

Одною зі статей постійних витрат, яка властива майже кожному бізнесу, є технічне обслуговування комерційної нерухомості. Саме з реформуванням цієї статті витрат вам зможе допомогти компанія «ТЕХПІДТРИМКА»

Підтримка нерухомості бізнесу в робочому стані, чи то мережа магазинів, АЗК, аптек, медичних закладів, чи поодинокі будівлі готелів, ресторанів або спортклубів, потребує постійних витрат на власний персонал або несистемних (але від того не менших) змінних витрат на пошук і контроль підрядників. Поновлюючи роботу, ви в будь-якому разі зіткнетесь із необхідністю відновлення налагоджених сервісних зв'язків, що були втрачені під час зупинки бізнесу, або з необхідністю оплачувати працю власного технічного персоналу в умовах зменшення обороту компанії. У цьому випадку компанія «ТЕХПІДТРИМКА» зможе сформувати для вас індивідуальний формат обслуговування, який позбавить вас постійних витрат і оптимізує супутні процеси.

Наші процеси стандартизовані та відпрацьовані за 13 років роботи по всій Україні й до того ж постійно покращуються. Це буквально – ми витрачаємо не менше 20% своїх доходів на постійне їх вдосконалення. Річ у тім, що технології розвиваються, і це надає нам нові можливості. 

Наприклад, розповсюдження мобільної фотографії дало змогу ввести фотозвіт по кожному виконаному замовленню. «Таке собі досягнення!» – скажете ви, але ключовим тут є слово «кожному», перевірте в себе.

Перехід на власну CRM-систему другого рівня дав змогу інтегрувати з нею власний мобільний додаток для миттєвого обміну інформацією з нашими майстрами, завдяки чому можна миттєво комунікувати з ними та мінімізувати логістичні витрати. 

Інтеграція з компаніями-замовниками по API значно скорочує витрати на передачу замовлень на обслуговування, спрощує їхнє адміністрування та надає миттєвий доступ до первинних документів, звітів і аналітичних даних. А розумний календар запланованих регламентних технічних робіт дає змогу нашим клієнтам не перейматись, що регулярне сервісне обслуговування не буде виконано вчасно через людський фактор.

Синергія досвіду, злагоджених бізнес-процесів і технологій народжує дуже якісну та відповідальну послугу, а внаслідок логістичної оптимізації ще й недорогу! 

Від теорії до діла – розповімо про кейси деяких наших клієнтів:

НАЦІОНАЛЬНА МЕРЕЖА, ЯКА МАЄ КОМЕРЦІЙНІ ОБ’ЄКТИ, ЩО РОЗТАШОВАНІ ПО ВСІЙ УКРАЇНІ:

• обслуговування об'єктів по всій території країни на постійній основі за всіма типами замовлень: аварійним (приїзд майстра протягом трьох годин), терміновим, плановим;

• безплатне користування нашою CRM-системою для адміністрування замовлень (це краще IT-рішення в галузі);

• можливість АРІ-інтеграції вашої ERP-системи з нашою CRM-системою;

• миттєвий фотозвіт і первинні документи по виконаному замовленню;

• послуги нашого диспетчерського центру, який, після обробки замовлення з вашого об'єкта, надасть вам його у підготовленому для прийняття рішення вигляді та запросить дозвіл на його виконання у відповідальної особи вашої компанії;

• мінімальна залученість персоналу вашої технічної служби (у нас є приклад, коли у великій мережі нашого клієнта процесом завдяки автоматизації керує одна людина);

• індивідуальні рішення та формати співробітництва, якими користуються лідери ринку.

РЕГІОНАЛЬНА АБО ЛОКАЛЬНА МЕРЕЖА КОМЕРЦІЙНИХ ОБ’ЄКТІВ:

• безплатне користування нашою CRM-системою для адміністрування замовлень – готове рішення для менеджменту процесу технічного обслуговування нерухомості;

• відсутність витрат на власну технічну службу; 

• послуги нашого диспетчерського центру, який, після обробки замовлення з вашого об'єкта, надасть вам його у підготовленому для прийняття рішення вигляді та запросить дозвіл на його виконання у відповідальної особи вашої компанії.

ОДНЕ ПРИМІЩЕННЯ АБО ПООДИНОКИЙ ОБ’ЄКТ:

• відсутність витрат часу на пошук підрядників;

• повний набір переваг обслуговування по договору, з тими ж інструментами, що й у великих компаній;

• можливість отримувати послуги без договору через мобільний додаток Domer;

• однаковий із мережевими компаніями рівень якості й уваги до проблем вашого бізнесу.

Обсяг статті не дає змогу продемонструвати весь інструментарій і автоматизовані рішення, які ми розробили й накопичили протягом 13 років на ринку обслуговування комерційної нерухомості, але повірте, ми не розповіли й про 10% можливостей компанії «ТЕХПІДТРИМКА». Чекаємо вас на www.tehpod.com.ua, де ми з радістю уточнимо ваші потреби та запропонуємо формат надання послуг, що буде зручним саме для вас.

З повагою та з вірою у майбутнє України – Дмитро Пасічник, засновник групи компаній «ТЕХПІДТРИМКА».