27.04.2020

Тренди майбутнього: що робити в карантин сьогодні, щоб вижити в кризу завтра

Ресторан Benedikt, Одеса. Пергола M-Ocean. Реалізація – MANEZH

Невизначеність – найкраща передумова для зростання. Пандемія створила цю невизначеність. Що робити? З огляду на актуальні тренди – знаходити нові продукти, інструменти продажів, формувати нові цінності, об'єднуватися з партнерами, зберігати та розвивати команду, діяти швидко.


КРАФТОВІЗАЦІЯ

Віртуальний світ став невід'ємною частиною життя. Однак цифровізація, ініційована людиною заради прогресу, породила дисбаланс – страх людини бути витісненою роботами. Звідси прагнення до персоналізації: крафтові продукти, монокав’ярні, монобренди, індивідуальний підхід і робота на залученість клієнта.

MANEZH – це команда майстрів-ремісників. Пропонуючи сонцезахисні системи, ми розробляємо індивідуальні рішення під кожного клієнта. Тераси ресторанів Veranda on the River, Mr. Zuma, Par Bar, «ЖЗЛ» у Києві, Benedikt і Maman в Одесі, «Кеды искусствоведа» в Дніпрі та Києві оформлені перголами M-OCEAN виробництва MANEZH. При цьому кожен проєкт унікальний і до кожного завдання компанія підходила індивідуально.


ПАРТНЕРСТВО

Прийшов час об'єднуватися як з партнерами, так і з конкурентами. Сьогодні, щоб заробляти, треба міняти цінності та формувати підприємницьки-орієнтоване мислення.

Наприклад, реалізація проєкту по терасі – це партнерство з архітекторами, меблевиками, озеленювачами, терасниками тощо.

Час сьогодні – це гроші. Щоб зробити замовлення швидко, ми об'єднуємося з тими, хто доставляє вантаж і піднімає його на об'єкт. Це економить наш час, а також час і гроші замовника.

Третій приклад – об'єднання з конкурентами. Якщо у конкурента є замовник і у нього немає потрібного рішення, нас запрошують у співпартнерство, щоб спільно реалізувати запит клієнта.

Приклад цієї тенденції в Європі – найбільший ярмарок мистецтв Art Basel, де об'єднуються аукціонні дома Christie's і Sotheby's. Якщо до одного прийшов клієнт, який шукає Кунста, але дім не має робіт художника, арт-директор приведе гостя до конкурента для того, щоб гроші залишилися в галузі мистецтва, а не пішли на купівлю яхти. Адже за підсумком року компанія Deloitte покаже падіння ринку мистецтва та зростання ринку інших предметів розкоші. Тоді наступного року багаті люди понесуть гроші туди, де показники кращі.


УРБАНІЗАЦІЯ

Це зростання великих міст шляхом поглинання дрібних. Все соціальне, політичне й економічне життя зосереджується у мегаполісах. Це призводить до дефіциту простору та часу. Зменшуються площі готельних номерів, кафе, ресторанів і зростає популярність франшизи – більш захищеного способу ведення бізнесу. Підприємець отримує, по суті, типове рішення, стандарти, дизайн і пробує себе в незнаній сфері, не ризикуючи всіма грошима. Нині франшиза – безпечніший варіант, ніж збереження капіталів у банку. У відповідь на цей тренд у 2019 році в MANEZH розробили серію типових рішень для терас – лінійку Lite, до якої увійшли перголи Sota, Sigma, Sweet і парасолька Sola. Це економний варіант для мережевих кафе, невеликих ресторанів, приватних будинків. А модульність і мобільність дають змогу замовити, змонтувати й розібрати конструкцію за мінімальних витрат часу.


ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ

У серпні минулого року ми вже були в кредиті у природи. Будинки в містах споживають половину енергії у світі, яку ми отримуємо в основному з невідновлюваних джерел. Поряд із цим є сонце, вітер, моря й океани. Світ потребує екологічних та енергоефективних рішень. Тому зростає попит на пасивні й активні будинки, які зводяться за енергозберігаючими технологіями. Зовнішні сонцезахисні системи – один із основних інструментів цієї технології. Вони підвищують на 40% енергоефективність будівель, легко монтуються, знижують витрати на освітлення, кондиціювання й обігрів. Це важливо для кожного, оскільки на охолодження ми витрачаємо в два рази більше енергії, ніж на опалення.

Такі вироби, як Screen Spectra ZIP, пропускають від 5 до 12% тепла, а фасадні жалюзі – від 7 до 14%. Ці системи знижують температуру в приміщенні на 5-7°С влітку та зменшують тепловтрати до 40% взимку.

Компанія MANEZH розвиває тренд енергоефективності, розширюючи напрям фасадних рішень. Таким чином ми змінюємо культурний рівень споживача, його підхід до організації простору, а також впливаємо на архітектуру наших міст, регіонів і України загалом.


MANEZH

Київ, ТЦ «Домосфера», Столичне шосе, 101
+38 (050) 447 50 99

Черкаси, вул. М. Залізняка, 146
+38 (050) 414 40 71 ℗