10.01.2022

MAPIC 2021: еволюція торгівлі



			
MAPIC 2021: еволюція торгівлі

ФОТО: REEDMIDEMPHOTOS.COM

У розвитку торговельної нерухомості та ритейл-сектора простежуються декілька трендів, які були й раніше, однак пандемія посилила деякі з них. Це, зокрема, все більша інтеграція онлайну в діяльність ТРЦ і операторів, посилення ролі певних орендарів у структурі ТРЦ чи тяжіння таких об’єктів до багатофункціональності. Це і не тільки обговорювалось під час 3-денної виставки MAPIC, яка пройшла в Каннах у Франції.

Текст: Тетяна Антонюк

ОФЛАЙН-MAPIC ПОВЕРТАЄТЬСЯ

У 2021 році міжнародна виставка в галузі торговельної нерухомості та ритейлу MAPIC повернулася до офлайн-формату. У 2020 цей захід було вперше проведено в онлайні, що підкреслювалося і його назвою – MAPIC Digital. Проте й цьогоріч цифровий формат нікуди не зник. Виставка MAPIC проходила у гібридному режимі – так званому phygital (від англ. слів physical – фізичний, digital – цифровий). У 2021 протягом трьох днів, із 30 листопада до 2 грудня, захід зібрав понад 3000 фахівців. Зокрема, його відвідали представники таких відомих гравців ринку торговельної нерухомості, як ECE, Sonae Sierra, McArthurGlen, Unibail-Rodamco-Westfield, Fashion House Group. Серед учасників виставки було 1000 ритейлерів. Тобто кожен третій представляв бік орендаря: ритейл-компанію, мережу ресторанів чи оператора сфери розваг. Серед гучних імен на MAPIC 2021 можна виділити такі бренди, як Etam, Mango, Uniqlo, Five Guys, Dolce & Gabbana, IKEA, Rituals, Eataly, Time Out Market тощо.

«На жаль, саме через ковідні обмеження та невизначеність більшість гравців ухвалювали рішення про участь у виставці в останній момент. Попри те, що компанії приїжджали з меншою кількістю делегатів, серед зареєстрованих були топкерівники та співробітники, уповноважені приймати рішення. І це позитивно позначилося на результативності зустрічей», – коментує Дмитро Допіро, офіційний представник виставки MAPIC в Україні.

Щодо участі нашої країни, то цього року на захід були зареєстровані представники від компаній Arricano Real Estate, UTG, «Епіцентр К», Nhood, NAI Ukraine, Sport Life, SZ CONSULTING, а також ТРЦ Ocean Mall. Зазначимо, що група «Епіцентр К» у поточному році вперше відвідала виставку. Серед 160 стендів на MAPIC два були українськими – експонентами виступили Arricano Real Estate і NAI Ukraine.

Продовження читайте в журналі Commercial Property №12(220) грудень 2021.

Теги: MAPIC