14.05.2021

Як повернути співробітників в офіс: ефективний дизайн 2021 року



			
Як повернути співробітників в офіс: ефективний дизайн 2021 року

Офіс «ПриватБанку» із поділом на зони оpen space і комфортні переговорні для командної роботи.
Дизайн архітектурної студії ZIKZAK. 
ФОТО: ZIKZAK

Рентабельність віддаленої роботи починає давати збій. У компаніях спостерігається брак живого контакту, імпровізованого брейнстормінгу та раптових колективних осяянь, що впливає на якість роботи. Проте, за даними дослідження FYI на основі інформації спільноти We Work Remotely, 91% опитаних співробітників визнали віддалену роботу зручніше офісної. Як же повернути персонал, що розбігся по дачах і поїхав на Балі, до офісу?

Чому не онлайн?

  • Втрата ефективності. Сформоване товариство офісних талантів не може ефективно працювати в режимі Zoom, Skype for Business, Microsoft Teams і Telegram, оскільки брак оперативного контакту затримує виконання проєктів.
  • Професійне вигорання. Опитування Paper Giant на замовлення Atlassian підтвердило проблеми з розмежуванням робочого та вільного часу в дистанційних співробітників. 23% респондентів думають про роботу більше, ніж за «старого режиму».

Інтер’єр у стилі live & work

Щоб повернути робітників до офісів, останні треба одомашнювати. Поборники «Жорсткого тайм-менеджменту» Дена Кеннеді роками «видаляли» з офісів усе, що не стимулювало продуктивність персоналу. Як наслідок ми отримали перегороджені кабінками кол-центри та катастрофічну плинність кадрів.

Першими помилку усвідомили IT-компанії, у яких до 90% процесів співробітники виконували дистанційно. Їхньою новою концепцією став офіс як місце колективного спілкування, коворкінг, WorkHab. Хочете, щоб люди повернулися, – створюйте робочу територію комфортною. Чай і печиво від робітників HR-відділу вже не працюють.

All inclusive office

Постпандемічний робочий простір – це офіс у форматі all inclusive (все включено):

  • Спортзал та ігрові кімнати/зони. Зміна розумової діяльності на фізичну підвищує продуктивність.
  • Sleep room. Протягом дня багатьом потрібно поспати хоча б пів години.
  • Кухня та community bar. Це роблять для того, аби персонал не розбігався під час робочого дня.
  • Переговорні не тільки для клієнтів. Усі проєкти краще обговорювати спільно в компанії.
  • Релакс-зони, зимові сади, контактний зоопарк. В офісі може бути все, що допомагає переключитися.
  • Baby room (дитяча кімната). Завдяки цьому сервісу батьки не витрачають час на пошуки няні.
  • Біофільний дизайн. Створює комфортне середовище, позитивно впливає на фізичне та психологічне самопочуття.

Додаткові характеристики офісів all inclusive

  • У пріоритеті мультифункціональні території. Колективний простір має трансформуватися з конференц-залу на коворкінг, лекторій, тренінг-центр, місце для занять йогою тощо.
  • Open space налаштовує на ефективну спільну роботу. Логістика відкритого простору офісу стилістично й ергономічно об'єднує транзитні, робочі, лаунж- і приватні зони.
  • У кожного співробітника свій ритм роботи та звукові вподобання – від абсолютної тиші до hard rock. Для цього в офісі мають бути персональні простори, відокремлені і візуально, і від шуму, емоційно ефективні бібліотеки чи медіатеки для тихої роботи, silent room (тиха кімната), приватний конференц-зал.
  • Лаунж-зони поділяються на галасливі та тихі. У галасливих – більярд, настільний футбол, пінг-понг, скеледром, турніки, контактний зоопарк. У тихих – акваріуми, вертикальні сади, водоспади, фонтани, французький город, пазли й артпростір. Меблі мають бути розраховані на розміщення компанії або однієї людини.

У нових реаліях для кожного робітника в офісі мають бути передбачені умови роботи в його форматі. Після пандемії трансформація цих просторів неминуча. Тому якщо ви хочете, аби ваш колектив поповнився найкращими кадрами, станьте першими у створенні офісів all inclusive. Робітники скучили за офісом, проте хочуть працювати там у нових умовах. ℗


cp212-21.jpg

Студія дизайну ZIKZAK
+38 (067) 370 84 45
ip@zikzak.com.ua
zikzak.com.ua