13.11.2020

Згуртована команда = успішна компанія

Внутрішня мотивація власника бізнесу, команди загалом і кожного окремого співробітника є запорукою успіху компанії. А успіх, як каже Вадим Петроченко, засновник Commercial Construction, – це реалізовані цілі. І додає, що відчуття повноти самореалізації виникає тоді, коли результати праці бачать і визнають оточуючі. 


Ваша компанія вже тривалий час працює на будівельному ринку в Україні та за кордоном. Що, на Вашу думку, потрібно організації, щоб бути конкурентоспроможною у своєму сегменті?

Насамперед це бажання бути кращими завжди й у всьому, бути професіоналами своєї справи. Для цього необхідно розвиватися, вчитися та відстежувати тренди у світі нерухомості, архітектури та будівництва. Безперервне навчання, наставництво, здобуття нових знань, відпрацювання нових навичок і технологій, а також робота на українському та європейському ринках дають нам лідерські позиції.

Наша компанія працює за затвердженим бізнес-процесом. Можливі позаштатні ситуації відпрацьовуються миттєво. Ми живемо в динамічному світі, тож замовникам необхідна надшвидкісна реакція від нас на будь-які зміни незалежно від того, стосуються вони проєкту, економічної чи навіть політичної ситуації.

Регулярно ми збираємося на мітинги до початку роботи на об'єкті та розбираємо зони відповідальності, а також завдання кожного підрозділу. Ми тренуємо роботу в команді, а це приносить плюси і мені як керівникові, і колективу. Я звільняю час для реалізації стратегії, а команда бере на себе відповідальність. Звісно ж, я завжди присутній на мітингах і знаю, що відбувається на кожному об'єкті.

Наш HR-департамент приділяє час аналізу ефективності роботи кожного співробітника. Ми розібрали зони відповідальності та визначили напрями для розвитку команди. Адже один із чинників успіху – це мотивовані люди. Один за всіх і всі за одного! Як у мушкетерів.

Крім монетарної мотивації важлива ще й підтримка один одного. Ми намагаємося проводити час разом, підтримуємо всіх членів команди в їхніх починаннях, не тільки професійних. Кожен із наших співробітників цікавий і унікальний, і є особистістю. Ми мотивуємо один одного, і в процесі зростає внутрішня мотивація кожного.

Іншим чинником є відповідальність – перед клієнтами, третіми особами, суспільством, у якому ми всі живемо і працюємо. Ми за win-win відносини й налаштовані на довгострокову співпрацю. Задоволені нашою роботою клієнти завжди до нас повертаються.


Чи вважаєте Ви, що компанія Commercial Construction, точніше її людський ресурс, є провідним чинником в успішності бізнесу? Як Ви мотивуєте співробітників на успіх?

Для мене це не ресурс, тому що ресурс – це кількісно вимірювана можливість. А фахівці – це капітал, від латинського «головний». Хороші співробітники є обов'язковою умовою для будь-якого бізнесу. Механізми та програми можна замінити, а зібрати хороше ядро спеціалістів складно, і це постійний процес. Ми намагаємося бути однією командою, розвиваючи цілісне середовище всередині компанії. На командоутворення впливає спільно проведений час, увага до потреб один одного, довіра, відкритість, позитивний гумор, спільні цінності.

Питання цінностей піднімається ще на етапі співбесіди. Ми намагаємося отримати максимально повну картину про кандидата, щоб адаптація та подальша реалізація кожного співробітника в компанії була комфортною для всіх.

Для внутрішньо мотивованих працівників важлива автономія. Це не означає повну незалежність від інших людей, але передбачає наявність можливості самостійно контролювати власні дії та відчувати вибір. Зараз важливо мати лояльну та залучену команду, це почуття не створюється одним вчинком. Корпоративний дух, який неможливо повною мірою виміряти й описати в посадових інструкціях, надихає на щоденну сумлінну працю без керівницького нагляду. Успіх – це реалізовані цілі; проте відчуття повноти самореалізації виникає тоді, коли результати праці бачать і визнають оточуючі. Успіху потрібні свідки – це визнаний факт.


У карантинний період багатьом компаніям галузі нерухомості нелегко вести бізнес. Як, на Вашу думку, в умовах, що склалися, можна продати послуги класу люкс для клієнтів?

Головне в умовах кризи – це гарна якість й економічно обґрунтована вартість, а також вміння чути клієнта й домовлятися. За такого підходу ви зможете виділятися серед конкурентів і створити базу постійних замовників, які в майбутньому радитимуть вашу компанію та приводитимуть своїх знайомих і партнерів.

Багато хто дивиться на бізнес швидше як на шанс скористатися можливістю або ситуацією, але не як на систему, що працює. Але це системна робота, яку можна порівняти зі спортом. Якщо щоденно робити певні дії – то за деякий час отримаєш результати. Важливо мати терпіння та сумлінно працювати.


Який він – Ваш ідеальний замовник?

Ми не шукаємо ідеального замовника, ми намагаємося бути ідеальними самі! Я люблю всіх наших партнерів і вдячний їм за досвід і шлях, який ми пройшли разом. Будівництво – це як дорога з двостороннім рухом. З одного боку, є бажання замовників звести об'єкт із мінімальними витратами. З іншого, не менш виправданим є бажання будівельних підрядних компаній працювати й отримувати прибуток. Тому потрібно знаходити баланс і рівновагу для комфортної роботи обох сторін. І, звісно ж, дотримуватися правил. Тоді народжуються дуже гарні проєкти, що реалізуються в зазначені терміни.


Які власні тренди компанія Commercial Construction сформувала в будівництві?

Ми підтримуємо світові тренди, спрямовані на екологічність й економію ресурсів. Сучасною вимогою у будівництві є те, що матеріали мають бути не тільки економічними, естетичними та довговічними, але й екологічно безпечними. У світі є понад 250 прогресивних технологій будівництва. Ми намагаємося бути в курсі нових технологічних розробок. Наприклад, зараз покриття для дитячих майданчиків облаштовують із перероблених шин. Світ прийшов до вторинного використання сировини, й ми за можливості підтримуємо цей тренд. Це проявляється не тільки в будівництві, ми, наприклад, сортуємо сміття вдома і в офісі, утилізуємо відходи на тих проєктах, де замовник також eco-friendly, як і ми.


Як сучасні технології допомагають у Вашій роботі?

У своїй роботі ми використовуємо новітнє smart-обладнання для оцифровування й отримання 3D-моделей наявних фізичних об'єктів (у нашому випадку інженерних, промислових або цивільних). Така розробка, як лазерний 3D-сканер, дає змогу швидко та точно відсканувати будь-які архітектурні об'єкти як усередині, так і зовні з точністю до 2 мм. Скановані моделі автоматично переводяться в електронний формат. Отримані цифрові зображення інтегруються в CAD-програми, що дає можливість подальшої роботи з ними, редагування їхньої цифрової версії. Для отримання повної картини об'єкта проводиться його сканування з декількох ракурсів, після чого моделі «зшиваються» в єдиний 3D-масив. Завдяки новітнім технологіям така рутинна робота стає цікавою, швидкою та якісною, виключаються технічні помилки та людський фактор.

Сучасні рішення дають змогу не тільки поєднувати стиль і комфорт в одній будівлі, але й зводити її з урахуванням особливостей місцевих кліматичних умов. Наприклад, скоротити витрату енергії допоможе пасивне опалення з використанням сонячної енергії, а також правильно підібрані якісні матеріали.


Ви ведете активний спосіб життя. Розкажіть про Вашу внутрішню мотивацію, особисті досягнення. Як вдається все встигати?

Візуалізація – для мене дуже хороший метод, який допомагає постійно бачити перед собою цілі та запобігає втраті мотивації. Вона йде в комплексі зі спілкуванням з успішними людьми та внутрішнім балансом.

Я встаю рано й займаюся спортом – це розвиває дисципліну. Також намагаюся більше подорожувати – це розширює світогляд. До того ж моя сім'я мотивує та додає мені впевненості.


У листопаді Ви святкуєте день народження. Commercial Property бажає Вам нових успішних проєктів! Що б Ви побажали самому собі в цей день?

Успіху та не зупинятися на досягнутому, все тільки починається, найцікавіше – попереду! ℗


Інтерв'ю опубліковане в журналі Commercial Property №9(206жовтень 2020.