07.10.2020

Які можливості відкриває криза

Розповідь Антона Юрковського, директора компанії-виробника повітрообробного обладнання Aerostar, простори якої за 12 років зросли до 7000 м².

2020 рік відкрив нам нові горизонти й можливості, став рушійною силою для переосмислення та впровадження нових технологій. Криза допомогла нам гостріше відчути потреби клієнтів та партнерів, завдяки цьому вдалося вдосконалити продукт. У нашій компанії відбулися суттєві зміни: розроблення й запуск мобільного додатку, оптимізація бізнес-процесів та виробництва, впровадження LEAN технологій, а також значна діджиталізація бізнесу.


Діджиталізація

Зараз Aerostar активно працює над впровадженням нової CRM-системи та вдосконаленням надсучасної online-програми підбору з генератором файлів у 3D, створеної розробниками компанії. Ми прагнемо досягнути того, щоб клієнту було максимально зручно з нами працювати.


Розроблення мобільного додатку

Невизначена та складна ситуація з пандемією не стала на заваді, ми не припинили інвестиції у свої продукти. За період карантину, заради зручності наших клієнтів, було розроблено безкоштовний додаток для керування всім кліматичним обладнанням Aerostar у будь-який час із будь-якої точки світу. Завдяки такому нововведенню потреба в спеціальних навичках управління установками відпала, адже достатньо лише простого інтерфейсу. Цей продукт дає змогу вивести компанію на новий рівень технологій та конкурувати з іноземними виробниками.


Швидке реагування та Lean концепція

З початку року всередині Aerostar було прописано антикризові стратегії швидкого реагування, на випадок скорочення обсягів продажу на 20% та 50%. На щастя, ця проблема оминула компанію, оскільки українці почали частіше надавати перевагу якісному вітчизняному продукту. Тому можна спостерігати значне підвищення кривої продажів, порівнюючи з показниками минулих років.

Останні два роки виробництво Aerostar активно впроваджує у своїй структурі концепцію Lean, яка передбачає залучення в процес оптимізації бізнесу кожного співробітника та максимальну орієнтацію на споживача.

Введення режиму карантину допомогло переглянути всі процеси компанії, усі взаємодії структурних підрозділів і навіть обов’язки співробітників. 

Великим досягненням став факт переформування роботи підприємства та невпинної щоденної праці, дотримуючись всіх заходів безпеки щодо коронавірусної хвороби. Обсяг виробництва не скоротився, так само як і обсяг продажів продукції. Усіх працівників забезпечили необхідними засобами захисту, регулярно проводиться дезінфекція та закупляються свіжі фрукти для підтримання імунітету співробітників компанії.

За підтримки LEAN-інституту нам вдалося:

  • збалансувати процес виробництва;
  • забезпечити поставку комплектуючих за принципом Just in time;
  • вирівняти виробниче навантаження.

Завдяки таким змінам ми на 40% скоротили площу виробництва, на 27%, скоротили час монтажу й на 33% підвищили продуктивність.


Лідери обирають український продукт

Наразі ми дуже раді, що нарешті з'явилася довіра до українського товару. Нашою продукцією вже користуються такі компанії: KAN Development, UNIT.City, Lavina Mall, VARUS, Smart Plaza Obolon, Smart Plaza Polytech, NOVUS, Hillfort Business Mansion, «Арт-завод «Платформа», «ОХМАТДИТ» тощо.


Диспетчеризація – це важливо

Крім цього, ми розробили та впровадили управління інженерною системою, що дало змогу правильно налаштувати обладнання замовникові та в подальшому отримати фінансову вигоду від значної економії витрат. Цю систему застосовано в найбільших ТРЦ України: Blockbuster Mall (450 000 м²), Respublika (298 000 м²) та Retroville (120 334 м²).

Ми переконані, що досягнення нашої компанії зможуть допомогти численним вітчизняним виробникам переосмислити вагомість українського продукту та стануть рушійною силою до рішучих дій і сміливих рішень. Адже роль українського виробника на світовій арені може бути значно більшою та змінювати наш світ на краще.