30.07.2020

Як надати широкий спектр facility-послуг та швидко організувати команду фахівців

Авторська колонка Сергія Козолупа, генерального директора групи компаній «Клінінг Про-CPG»

Головним завданням компанії зі сфери facility-менеджменту є надання послуг із технічного обслуговування об’єктів нерухомості, які відповідатимуть світовим стандартам і законодавчим актам і нормам України. Надання всього спектра сервісів неможливе без створення та формування потужної команди спеціалістів.

Кожен новий проєкт – це новий замовник, а відтак нові правила гри, нові технічні завдання та цілі. Саме тому компанія, яка приходить на об’єкт, при формуванні команди повинна швидко визначити для себе ключові цілі та завдання. Швидкість формування нової команди під певний проєкт є показником рівня розвитку компанії.

Основні складові формування роботи команди:

1) Окрім прописування бізнес-процесів, потрібно підібрати «правильних» працівників – мається на увазі таких фахівців, які працюватимуть так, щоб через рік роботодавець знову захотів взяти їх до команди.

2) Краще, коли працівник – це висококласний «універсал»; для компанії це здешевлює затрати в довгостроковій перспективі. Кваліфікований фахівець у таких сферах діяльності, як електрика, сантехніка, кондиціювання, теплопостачання тощо, вирішує питання фінансових обмежень замовника: тобто, коли бюджет невеликий, а якісні послуги треба надати в обов’язковому порядку. Електрик замінить сантехніка, а сантехнік електрика – ні.

3) Правильно підібраний менеджер/об’єктовий інженер, який буде вести клієнта, – це 80% результату.

4) Фактично послуги facility-компанії більше продають не менеджери з продажу, а лінійні працівники. Від них залежить рекомендація, відгук замовника. Відповідно інвестувати потрібно в лінійний персонал. «Правильна» прибиральниця, наприклад, у торговому центрі, або сантехнік «підігрівають» ліди, тобто наступні звернення замовника до обслуговуючої компанії.

5) При правильній побудові стосунків із клієнтом сервісна компанія є «кнопкою HELP» для замовника на всі випадки: від поточних питань стосовно заміни замка чи клінінгу до такого форс-мажору, як затоплення чи дезінфекція.

Відмінні оцінки та відгуки замовника щодо успішності, швидкості та якості реалізації поставлених цілей і завдань є основним критерієм, який визначає ефективність роботи команди facility-компанії.

Авторська колонка опублікована в журналі Commercial Property №6(203) липень 2020.