29.06.2020

Видима дезінфекція

АВТОРСЬКА КОЛОНКА СЕРГІЯ КОЗОЛУПА, ГЕНЕРАЛЬНОГО ДИРЕКТОРА ГРУПИ КОМПАНІЙ «КЛІНІНГ ПРО-CPG»

«Чи безпечно це?» – таке питання ставлять собі мільйони людей, які повертаються до звичного робочого процесу. Особливо це стосується офісних приміщень, торгових центрів, інших місць масового скупчення людей.

Що б не говорили про дистанційну роботу, але я не вірю в результативність таких бізнес-процесів. Не можна передати через екран усю енергетику при запуску нового проєкту чи відчути емоції колег. Тому хтось вимушено, хтось залюбки повертається до реальних контактів і звичного графіка.

Дослідження показують, що від вірусу, який перебуває на висококонтактній поверхні, наприклад, на ручках дверей або кнопках ліфта, можуть інфікуватися 40-60% людей в офісі протягом 2-4 годин.

Головне завдання для клінінгу – це проведення заходів, орієнтованих на розрив ланцюжків зараження між людьми протягом усього робочого дня. І ця процедура стає обов’язковою нормою на всіх об’єктах додатково до щоденного вечірнього чи ранкового прибирання.

Основний фокус у таких випадках робиться на місця, де можливе перехресне інфікування, тобто на поверхні з високою частотою дотиків.

Два основні завдання:

  1. Дезінфекція. Планові постійні заходи в усіх точках ризику та найбільшої частоти перехресних дотиків знижують імовірність поширення вірусу. Важливо: для кожного об’єкта потрібно розробляти індивідуальний план дезінфекції. Проте без винятків обробляються всі двері та дверні ручки, перила, кнопки ліфтів, санвузли, диспенсери для мила, рушників, вендорні автомати тощо. Всіх людей, які відвідують об’єкт, потрібно поінформувати про заходи, що проводяться в будівлі чи приміщенні, та забезпечити засобами, необхідними для виконання своєї ролі в підтримці гігієни та запобіганні захворюванню.
  2. Відчуття добробуту. Передусім дезінфекційні заходи зменшують ризик інфікування. Однак вони також забезпечують спокій, що дає змогу як працівникам, так і відвідувачам розслабитись і досягати своєї мети. Заходи з додаткової гігієни мають бути видимі для співробітників і гостей, щоб вони не сумнівались у тому, що про них дбають. Іншими словами, видимою має бути робота клінера, те, як він проводить дезінфекцію ліфтів, дверних ручок, перил тощо. В комплексі це дає результат, який повертає відчуття впевненості та спокою за своє здоров’я.