09.09.2020

ТРЦ «Наше Nebo» – широкоформатність, зручність, перспективність

Юрій Тимченко, директор ТРЦ «Наше Nebo»

ФОТО: ТРЦ «НАШЕ NEBO»

Торговельні комплекси із широкоформатним обслуговуванням є перспективним напрямом розвитку передмістя Києва. Люди все більше цінують свій час; вони хочуть задовольняти потреби у шопінгу та розвагах без необхідності їхати до міста, тому віддаватимуть перевагу локальним об’єктам. «Підтверджує цей тренд ТРЦ «Наше Nebo» в Крюківщині», – каже його директор Юрій Тимченко.


«Наше Nebo» – новий ТРЦ у передмісті Києва, в Крюківщині. Яка концепція об’єкта?

Торгово-розважальний центр «Наше Nebo» – величезний простір шопінгу, відпочинку та розваг у Крюківщині. Вздовж нього розташована транспортна артерія, що пов'язує Київ із населеними пунктами Тарасівка, Боярка, Гатне, Малютинка. Це збільшує зону охоплення торгово-розважального центру та дає можливість відвідувачам робити покупки дорогою додому чи на роботу.

Будівництво об'єкта ведеться у два етапи: у грудні 2019 року була введена в експлуатацію перша черга загальною площею 12 000 м2, яка набирає популярності та є головним місцем для проведення часу в окрузі; у 2021 році планується початок будівництва другої черги площею 10 000 м2.

Одним із перших якірних операторів, що почали працювати в ТРЦ, став супермаркет BILLA, у травні відчинив двері магазин товарів для дому JYSK. Крім цього, планується відкриття просторів електроніки та дитячих іграшок.

Після введення в експлуатацію другої черги в торгово-розважальному центрі з’явиться кінотеатр площею 5000 м2 на чотири зали, а також фітнес-клуб.

Наша цільова аудиторія – переважно молоді пари з маленькими дітьми. Малечу треба забавляти, і саме тому в розважальній частині ТРЦ увага буде насамперед спрямована на дитячу аудиторію. Зокрема, у «Наше Nebo» розміститься дитячий розважальний центр площею 1700 м2.

Також у ТРЦ планується відкриття кількох двоповерхових панорамних ресторанів.


Чому Ви побудували об'єкт саме в Київській області? Наскільки перспективним є цей напрям?

Потреба реалізації комплексів із широкоформатним обслуговуванням на сьогодні дуже гостро відчувається в передмісті Києва. По-перше, транспортний трафік наразі змушує замислюватися місцевих мешканців, чи варто витрачати час на дорогу для здійснення покупок або для розваг. Люди почали більше цінувати свій час і прагнуть провести його в ТРЦ, що розташований неподалік від дому. По-друге, місце будівництва було свідомо визначено з огляду на житловий фонд, що стрімко розвивається. Кількість нових житлових комплексів в окрузі динамічно зростає, отже, разом із цим посилюється попит на комфортний шопінг і розваги.


Чим ТРЦ «Наше Nebo» виділяється на тлі конкурентів?

ТРЦ «Наше Nebo» є об'єктом зі зручною транспортною розв'язкою. Для комфорту водіїв було спеціально обладнано світлофор із поворотом на паркінг торгово-розважального центру, який налічує 300 машиномісць і свідомо розв’язує проблему з паркуванням.

Для орендарів у ТРЦ передбачені приміщення з різноманітним плануванням і площею, а також фасадні лоти з окремим входом із вулиці.

Крім цього, варто виділити розвинену інфраструктуру поряд із ТРЦ: у пішій доступності розташовані школа, дитячий садок і парк.


Як переживають пандемію торгові об'єкти в Київській області? Чи вдається відновитися після суворих карантинних обмежень?

Безумовно, ми, як ніхто інший, особливо відчули силу пандемії, яка значно відбилася на темпі заповнення орендарями площ. Навіть потужні оператори наразі мають побоювання щодо виведення на ринок нових офлайн-точок. Однак ми даємо оптимістичні прогнози та сподіваємось, що після карантину ключовим фактором відновлення ринку буде відкладений попит із боку споживачів.

Наша мета – задовольнити очікування гостей, які з нетерпінням чекають відкриття простору для всієї родини. Тому, з огляду на їхні побажання, ми продовжуємо розвиток пулу орендарів.

Ми любимо те, що робимо, а це, як каже Стів Джобс, єдиний спосіб зробити видатну роботу. Для нас це – зайняти свою нішу та задати тренди розвитку торговельної нерухомості передмістя столиці.


www.nebo.in.ua

Інтерв'ю опубліковане в журналі Commercial Property №7(204) серпень 2020.