07.10.2020

ТРЦ Gulliver: курс на соціальні проєкти

АВТОРСЬКА КОЛОНКА КАТЕРИНИ ЖУРАКІВСЬКОЇ, МАРКЕТИНГ-ДИРЕКТОРКИ ТРЦ GULLIVER

Нині кожен торгово-розважальний центр визначає та слідує тому тренду, який важливий для його цільової аудиторії. Після затяжного локдауну, можливо, не будуть такими популярними традиційні тематичні свята й концерти. Хоча аудиторія, як і раніше, бажає отримувати емоції, особливо під час шопінгу. Адже зараз рішення про купівлю стає більш зваженим, і під час вибору споживач оцінює всі переваги та недоліки товару. Якщо ж він вирішить щось придбати, то обере те місце, де йому буде комфортно та приємно й де він отримає додаткові послуги, преференції, відтак провівши час із максимальною користю й ефективністю.

Тому нині ТРЦ дуже часто стають майданчиками для втілення цілісних проєктів, які крім комерційного складника мають і соціальну основу. Наразі ТРЦ – це простір, який об'єднує несумісні речі, дає можливість наблизитися до цільової аудиторії та показати їй на власні очі те, що, на перший погляд, не може бути реалізоване в торговому центрі. Ви, наприклад, можете уявити собі художню галерею або фотовиставку відомого фотографа, яка розміщується в торговому центрі? А такі є. Наприклад, в Gulliver у вересні пройшла фотовиставка Марини Карпій «Природа твоїх Карпат». А можете уявити, що п’єте каву та щиро говорите з улюбленим виконавцем або актором? Для цього не обов'язково купувати квиток на його концерт і потайки пробиратися в гримерну, все це вже реалізовано нашим проєктом «Побачення із зіркою».

Європейські ТРЦ відрізняються від українських, вони відійшли від формату масових заходів і стають платформою для мистецтва. Ми теж почали переймати їхній досвід і розуміємо, що це суттєво зближує нас із аудиторією. Для цього п'ять років тому Gulliver задумав великий соціальний проєкт – «Площа зірок». Ми хотіли, щоб він став справжньою пам'яткою міста. Нині на плитах біля Gulliver закладені імена таких визначних українців, як Богдан Ступка, Ніна Матвієнко, Володимир Горянський, Марія Приймаченко, Ольга Харлан, Андрій Шевченко, Валерій Лобановський, Яна Клочкова, Оля Полякова, Потап, Монатік, Тіна Кароль тощо.

Проєкт успішно реалізується і викликає масу позитивних емоцій у мешканців України. Його підтримують партнери, серед яких Українська кіноакадемія, музичний канал Music Box, Київська міська державна адміністрація, Міністерство інформаційної політики України, Міністерство молоді та спорту України, громадська організація «Спільна Перемога», які розуміють, що «Площа зірок» покликана стати гордістю й нагадуванням для кожного українця про великі досягнення наших співвітчизників, стимулювати до розвитку міста та нації загалом, стати культурною спадщиною для наступних поколінь. ℗

Авторська колонка опублікована в журналі Commercial Property №8(205вересень 2020.