10.10.2020

Скорочення, адаптація, переформатування. Як працює Holiday Inn Kyiv після локдауну

Вікторія Старовойт, генеральний менеджер готелю Holiday Inn Kyiv

В нинішніх умовах, спричинених пандемією, гравці готельного ринку намагаються адаптувати свою пропозицію до нових реалій і запитів. У столичному Holiday Inn Kyiv, як розповіла Вікторія Старовойт, генеральний менеджер цього об’єкта, розширили категорії номерів або ж під запит клієнта можуть переформатувати їх у невеликі переговорні кімнати чи офіси. 

Текст: Марина Паралюш 


Київський готель Holiday Inn Kyiv не закривався під час суворого карантину. Чому саме? Чи проживали в цей час гості в готелі?

Так, Holiday Inn Kyiv не припиняв операційної діяльності з розміщення під час суворого карантину. В готелі проживало декілька наших постійних гостей-іноземців. Деякі свідомо залишилися в нашій країні для того, щоб перечекати карантин, а хтось просто не встиг повернутися додому вчасно, тобто поки були доступні рейси. Також наш об’єкт пропонував розміщення екіпажам авіакомпаній, ми отримували запити від різних посольств.


Яка динаміка завантаження після послаблення карантинних обмежень?

Послаблення карантинних заходів однозначно мало позитивний вплив на динаміку завантаження. З відкриттям кордонів і запуском авіасполучення портрет гостя став поступово змінюватись у співвідношенні докарантинного часу – почали надходити бронювання від корпоративного ділового сегмента як від локальних компаній, так і міжнародних. Також значно підвищилася кількість бронювань від іноземних туристів.


У вересні зазвичай відновлюється ділова активність. Чи відчувається цей тренд? Чи бачите зростання попиту від ділових мандрівників? І як це вплинуло на динаміку заповнення готелю у вересні?

Ділову активність поточного року, з урахуванням усіх обмежень і переходу багатьох бізнесів на адаптований формат ведення справ, неможливо порівняти з тою, яка спостерігалась у цей же період у минулі роки. Значного попиту не відчувається від українських ділових мандрівників, тому що в багатьох компаніях діє або заборона на відрядження на час карантину, або інтенсивність скорочена до мінімуму.

Наш готель, так склалося історично, в цей період заповнювався переважно іноземними гостями, міжнародними групами туристів. Відсоток локальних ділових постояльців був значно менший. Тому динаміка заповнення наразі слабка, порівнюючи з докризовими обсягами.

Також такий стан справ посилило закриття кордонів. Це рішення уряду вкрай негативно вплинуло на ситуацію із завантаженням готелю на вересень. Хоча в серпні спостерігалася позитивна тенденція з кількості запитів на розміщення від корпоративного сегмента, на групові замовлення тощо. Тобто прогноз був достатньо оптимістичний і реальний. Заборона на в’їзд іноземців мала моментальну реакцію – за декілька діб практично всі бронювання від таких туристів були скасовані. Звісно, є український гість, однак, на жаль, не в прогнозованому обсязі.

Продовження читайте в журналі Commercial Property №8(205) вересень 2020.