05.08.2021

Що треба орендарям бізнес-центрів у нових реаліях?

Авторська колонка Катерини Зінчук, представника власника БЦ Horizon Office Towers із питань оренди

Головним завданням власників та керівників офісної комерційної нерухомості наразі є адаптація до нових реалій. Адже пандемія значно змінила правила гри, коли змусила людей залишитися вдома на нестандартно довгий період. Відтоді офісний простір перестав бути просто місцем для роботи. Пропозицію стимулює до якісних змін необхідність надати емоційний складник місцю, у якому люди проводять значну частину свого часу. Тут вони мають відчувати комфорт, крім можливостей для результативної роботи. Серед основних чинників, що впливають на рішення компаній щодо оренди приміщення в бізнес-центрі, – це:

  • Готові приміщення. Стан приміщень, що пропонуються в оренду, завжди відігравав велику роль для потенційних орендарів. Для того щоб встигати за тенденціями ринку, орендодавці мають пропонувати максимально готовий продукт, який не потребуватиме значних вкладень від орендарів. Тенденції у виборі приміщень наразі превалюють до готових варіантів.

  • Ремонт у загальних зонах. Вигляд будівлі зовні та всередині, вхідних груп, оформлення загальних територій, чистота й охайність формують загальне враження людей від бізнес-центру, а також посилюють їхнє відчуття комфорту від перебування у будівлі.

  • Внутрішня інфраструктура. Розвинена інфраструктура об’єкта, що дає можливість пообідати, випити каву, провести зустріч у неформальній обстановці, відпочити від офісної роботи у перерві є необхідністю, впливає на прийняття позитивного рішення про оренду приміщень потенційними орендарями та підвищення лояльності наявних.

  • Контакт з орендарями. Підтримання постійної комунікації з резидентами, швидке реагування на запити, ефективне вирішення проблем, контроль якості обслуговування – все це, як і раніше, відіграє значущу роль у вибудовуванні позитивних відносин з орендарями. Наразі сучасні засоби для спілкування значно полегшують підтримку постійного контакту й отримання зворотного зв’язку, що дає можливість швидкого аналізу рівня загального задоволення та корегування «слабких місць».

Загалом, як і до пандемії, ключову роль відіграє позитивний досвід орендарів офісних приміщень, зміщуються тільки акценти. Головним критерієм стає підвищення комфорту, безпеки та довіри до об’єкта нерухомості та компанії, яка ним керує. Для задоволення цих запитів facility-фахівці мають постійно працювати над покращенням якості просторів і послуг, що надаються.

www.horizontower.com.ua

Авторська колонка опублікована в журналі Commercial Property №7(215) липень 2021.