31.12.2020

Schuco: продукція, що відповідає вимогам сьогодення

Олексій Сверчков, комерційний директор «Шюко Україна»

Попри виклики 2020 року, компанія Schüco продовжила розробку нових продуктів. Звісно, не оминула увагою охорону здоров’я – цьому буде приділено низку інновацій. Олексій Сверчков, комерційний директор «Шюко Україна», зазначив, що ринок побачить їх у 2021 році.


2020 рік приніс чимало випробувань для різних бізнесів. Говорячи про Schüco, як головний офіс відреагував на пандемію? Що змінилось у діяльності компанії на глобальному рівні?

Звісно, ніхто з нас не міг очікувати, що пандемія COVID-19 сягне таких масштабів. Ще в лютому поточного року це сприймалося як локальне лихо в Китаї, і ми всі переживали за наших колег. Ми захоплювалися їхньою мужністю та професіоналізмом, спостерігаючи, як за лічені дні з нуля була побудована багатоповерхова лікарня в Ухані, де встановлено кілька тисяч дверей Schüco. Ніхто з нас не чекав, що за кілька місяців вірус дійде до України. Заздалегідь не було заготовлено якихось рішень, усе розроблялося в процесі розвитку ситуації. Ми одними з перших в Україні перейшли на віддалену роботу. Наш персонал був забезпечений усім необхідним для цього. Центральним офісом були терміново розроблені програмні продукти для відеоконференцій і командної роботи на відстані. В головному офісі Schüco вжито безпрецедентних заходів безпеки, особливо у виробничо-складських комплексах. Офісні співробітники працюють як віддалено, так і на робочих місцях, дотримуючись усіх необхідних норм безпеки.

Як карантин вплинув на роботу компанії «Шюко Україна»? Які проблемні питання довелося вирішувати в поточному році?

У нас виникли складнощі в комунікації з клієнтами, оскільки ми почали рідше бачитися та більше спілкуватися по телефону. Десь втрачається людський контакт, емоційна складова нашої роботи. Проте офіс компанії відкритий, клієнти завжди можуть його відвідати, лише необхідно повідомити про це заздалегідь. Для гостей ми врахували все необхідне, що стосується індивідуального захисту. Більше складнощів виникло з відвідуванням інших країн. Раніше ми часто організовували поїздки клієнтів, архітекторів і замовників у центральний офіс Schüco для того, щоб на власні очі переконатися в наших можливостях. Ми відвідували знакові об’єкти, виконані з використанням наших систем, показували приклади успішної реалізації фасадного скління. Такого обміну досвідом у цьому році нам бракує. Але я впевнений, що вже за 3-4 місяці життя повернеться в звичне русло й ми надолужимо все втрачене.

Як змінилися обсяги замовлень в Україні у 2020 році?

Наша спеціалізація – фасадне скління, тому ми перебуваємо на фінальному етапі будівництва проєктів. Якщо розглядати застосування нашої продукції в загальному будівельному циклі, то необхідно враховувати певну інерцію. Це означає, що наслідки пандемії позначаться на нас через 2-3 роки з тої причини, що цього року низка проєктів були заморожені, відтак їх завершення відтерміновується, старт будівництва деяких проєктів поки не відбувся.

Усе ж, підбиваючи підсумки року, які досягнення Ви можете назвати? Що із запланованого вдалося реалізувати?

Цьогоріч ми виконали практично всі поставлені завдання, за винятком участі у виставці BAU 2021, до якої готувалися останні два роки. Ми, як і було заплановано, посилили нашу присутність у Західному регіоні України. Тепер у нас є регіональне відділення у Львові, завдання якого – реалізація нових проєктів, підвищення рівня знань наших партнерів і робота з архітекторами та замовниками.

Які знакові проєкти нерухомості були завершені у 2020 році в Україні?

Таких об’єктів чимало. Серед них у Києві – це ЖК преміумкласу Signature на вул. Мечникова, офісний центр «ТАС БАНК» біля станції метро «Тараса Шевченка», ЖК METROPOLE на вул. Великій Васильківській, ЖК «Т-46» на вул. Тімірязєва, офісний центр на вул. Прорізній, бізнес-центр HILLFORT Business Mansion неподалік станції метро «Майдан Незалежності». Також ми завершили об’єкти компанії «ЗАРС», дельфінарій «Немо» в Одесі, ЖК Avalon у Львові тощо.

Розкажіть про один із таких проєктів докладніше. В чому його особливість?

Важко виділити якийсь один проєкт. Архітектура фасадів стає цікавішою, але, з іншого боку, складнішою в реалізації. Тому ми до кожного проєкту підходимо індивідуально, і в кожному такому замовленні є своя особливість. Тож мені не хотілося б виділяти когось одного. Хочеться просто зазначити, що тепер у нашому портфоліо з’являється більше об’єктів соціального призначення, таких як школи, клініки, університети тощо.

Як у зв’язку з новими реаліями, спричиненими пандемією, змінилися умови роботи із замовниками та їхні вимоги до продукту?

Звісно, будь-які потрясіння даються взнаки. Замовники стали ще чутливішими до вартості будівництва, оскільки змінилась кон’юнктура, зокрема, продажі квартир, орендні ставки та заповнюваність готелів впали. Ми реагуємо на цей виклик, намагаємося підібрати не тільки краще технічне рішення для кожного конкретного проєкту, а й водночас залишатися в межах виділеного бюджету. Такі питання обговорюються ще на початковому етапі співпраці.

Як пандемія вплинула на розробку та впровадження нових продуктів? Над якими новими продуктами компанія працює нині?

Ми не припиняємо розробку новинок, вже в січні наші клієнти зможуть у цьому переконатися повною мірою. Ми готуємо для них не менш приголомшливу презентацію, не гірше, ніж це було раніше. Ми також проведемо низку семінарів в Україні в різних регіонах, про це розповімо згодом додатково.

Нині велика увага приділяється інтеграції наших продуктів в автоматизовану систему управління будівлями, розробці нових дизайнерських рішень для архітекторів і замовників. Звісно ж, ми не могли оминути увагою тему гігієни та бактеріального захисту. Охороні здоров’я буде приділено цілу низку наших інновацій.

У центральному офісі компанії готується до відкриття цілий Welcome Center – виставка, що працюватиме на постійній основі. На відміну від звичного шоуруму, це ціле місто, присвячене нашій темі. У ньому буде можливість не тільки ознайомитися з останніми розробками компанії Schüco, а й простежити шлях від профілю до готового вікна чи іншої світлопрозорої конструкції. Дуже важливо, щоб наші замовники й архітектори могли відчути цей процес загалом. Для компаній-переробників будуть організовані виробничі лінії, а також зали, де буде змога протестувати наші досягнення у сфері цифрових технологій. Усе це вже в першій половині 2021 року чекає на наших партнерів.

Дайте Ваші прогнози, що очікує український ринок світлопрозорих конструкцій у 2021 році.

Я думаю, що наступний рік буде кращим і продуктивнішим, ніж цей, із кількох причин. Усе ж ефект несподіванки, викликаний раптовим спалахом коронавірусу, сходить нанівець. Ми всі вже звикли до цього явища та знаємо, як себе поводити.

Дуже важливо, що нам вдалося подолати цей психологічний бар’єр. Також ми знаємо, як вирішувати нові складні питання, ми навчилися використовувати нові інструменти комунікації, є нехай невеликий, але все ж таки досвід планування в умовах невідомості. Це також стосується і будівельного ринку. Багато забудовників зберегли темпи реалізації проєктів, але водночас внесли корегування у свою роботу. Головна надія полягає в тому, що пандемія піде на спад і ми в наступному році повернемося до звичного для нас устрою життя.

Які плани компанії «Шюко Україна» на 2021 рік?

Плани в нас, як завжди, амбітні. Ми вже сформували основний портфель замовлень на 2021 рік, який виглядає оптимістично. Звісно ж, ми інформуватимемо читачів Commercial Property про наші останні розробки. Користуючись нагодою, хочу привітати Вас із прийдешнім Новим роком і побажати насамперед здоров’я та гарного настрою!

За детальнішою інформацією звертайтеся в ДП «Шюко Україна» за тел.: +38 (044) 490 68 37


Інтерв'ю опубліковане в журналі Commercial Property №11(208грудень 2020.