21.02.2020

Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre: українська енергетика, шведський затишок, британська елегантність

Джеспер Хенріксен

ФОТО: RADISSON BLU HOTEL, KYIV CITY CENTRE

З минулого року київський готель Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre постав перед гостями та партнерами в оновленому образі. Центральний вхід, лобі та лобі-бар мають елегантний стиль від студії OMO з Великої Британії, а оновлені номери пропонують скандинавський затишок від дизайнерського бюро зі Швеції Lundwall Architects. Й усе це – з українською енергетикою в історичній частині Києва. «Ми отримуємо позитивні відгуки та бачимо захват в очах наших гостей», – коментує результати реновації готелю, яка тривала три роки без зупинки діяльності об’єкта, Джеспер Хенріксен, генеральний менеджер Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre та директор мережі Radisson Blu по Києву.


У 2019 році в готелі Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre було завершено реновацію, яка стартувала ще в 2017 році. Що спонукало до проведення оновлення?

Готель відкрився майже 15 років тому й для нього вже настав час для змін і оновлень. Все це ми робимо задля того, аби бути впевненими, що всі очікування гостей і досвід, який ми створюємо, повністю відбивають бренд Radisson Blu. Шляхом реновації ми хотіли показати, що це сучасний міжнародний готель, у якому водночас живе історія Києва.


Внаслідок реновації змінився дизайн номерів і загальних зон. Яку філософію новий інтер'єр готелю комунікує гостям, а також співробітникам об'єкта?

Цей проєкт ми називаємо timeless (англ. – позачасовий). Будівля готелю розташована біля місця всесвітньої спадщини ЮНЕСКО – Софійського собору, старовинної міської стіни та Золотих воріт. Вона несе в своїх стінах потужну давню енергію.

Нашою метою під час реновації було поєднання сучасної розкоші готелю з елементами багатої місцевої історичної спадщини. Стримане поєднання дерева та каменю в інтер'єрі протиставляється художнім творам й артефактам минулого століття. Новий дизайн передбачає відкритий простір лобі, що дає змогу легко орієнтуватися, при цьому додаткові віддалені лаунж-зони забезпечують можливість усамітнитись у затишній атмосфері.


Чи вплинула реновація готелю на кількість і зміну структури його гостей? Які категорії гостей віддають перевагу Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre?

Реновація дуже позитивно вплинула на завантаження готелю та загальні показники. Ми отримуємо гарні відгуки та бачимо захват в очах наших гостей.

Серед постояльців готелю як іноземці, так і українці. За останній час усе більше українських мандрівників обирають бренд Radisson Blu, а це, зі свого боку, демонструє розвиток економіки в країні. Ми спостерігаємо, що українські гості особливо цінують високі стандарти та якість під час перебування в готелі міжнародного рівня.


Які ще результати принесла реновація готелю або принесе в майбутньому?

Реновація готелю підняла популярність, покращила впізнаваність, а також посилила сприйняття бренду як сучасного та прогресивного. Ми сподіваємось, що такі результати стануть запорукою подальшого розвитку мережі Radisson Hotel Group в інших містах України.


Чи посприяло оновлення готелю змінам у сервісі й обслуговуванні гостей?

Ми продовжуємо створювати незабутній досвід і надавати послуги, що відповідають усім очікуванням гостя. Разом з оновленим продуктом виріс попит, а значить і самі очікування. Ми намагаємося поліпшувати всі аспекти обслуговування та надавати значення кожній деталі, щоб посилити у гостей відчуття комфорту під час перебування в готелі.


Чим Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre відрізняється від інших готелів такого ж рівня на ринку?

Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre – це міжнародний готель, що поєднує в собі сучасний дизайн та українську історію. У кожному номері є різноманітні фото пам'яток Києва, а в лобі – референс місцевої культури. Ключове в оновленому інтер'єрі – це єднання філософії та дизайну, що збирає в один еклектичний букет виконані раніше зони готелю для проведення зустрічей і заходів, вишуканий корпоративний стиль бренду Radisson Blu, локальну спадщину, сучасні тренди та рішення.


Стратегічні плани команди Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre на поточний рік – які вони?

Ми плануємо професійно зростати, залучати нових й утримувати постійних гостей шляхом покращення якості послуг. ℗


Інтерв'ю опубліковане в журналі Commercial Property №1(197-198) січень-лютий 2020.