09.04.2021

PR-стратегія для ТРЦ у період пандемії. Докладна інструкція

Осмислений, структурований підхід до комунікації настільки ж важливий, як і чітко відбудовані бізнес-процеси. Стратегія – це фокус і правильне розтавляння пріоритетів. Девелоперській компанії необхідно мати вектор руху, сформулювати основні комунікаційні цілі та завдання, розробити тактичний план для реалізації задуманого. З чого ж складається PR-стратегія торгового центру? 

Текст: Олена Яковенко, керівний партнер агенції prcom


Дисиденти стратегічного підходу задоволено потирають руки. Адже 2020 рік продемонстрував: ретельно продумана та підготовлена стратегія може піти прахом, «чорний лебідь» готовий прилетіти несподівано та непередбачувано. Навіщо ж тоді витрачати час і планувати? Чи не краще реагувати на зовнішні обставини в міру їх виникнення?

Як правильно підготувати стратегію просування торгового центру й адаптувати її в період кризи? Розбираємося нижче.

Етап №1. Проаналізуйте поточну ситуацію

Альберт Ейнштейн сказав: «Якби мені було відведено лише одну годину на порятунок світу, я витратив би 55 хвилин на аналіз проблеми та лише 5 хвилин – на її вирішення».

Цей же принцип працює і при розробленні PR-стратегії. Для того, щоб рухатися вперед, визначте точку відліку: де ви перебуваєте зараз, з якими викликами/складнощами стикаєтеся, які комунікаційні розриви є у свідомості споживача.

Для цього проаналізуйте зовнішні чинники: ситуацію на ринку, споживчі настрої та зміни патернів поведінки, політичні, економічні, соціальні та технологічні складові, які впливають на діяльність торгового центру. Визначте, що робили конкуренти, які інструменти та канали комунікації використовували, на яку аудиторію цілилися. Розгляньте загальносвітові тренди та прогнози, успішні міжнародні PR-кампанії, пропишіть найгучніші комунікаційні кризи та скандали галузі.

Також детально дослідіть внутрішню ситуацію, проаналізуйте сильні та слабкі сторони, можливості та загрози – зробіть комунікаційний SWOT-аналіз, визначте головну комунікаційну проблему, з якою зіткнулися.

Продовження читайте в журналі Commercial Property №3(211) березень 2021.