11.10.2020

Planeta Mall − новий об'єкт у сузір'ї кращих ТРЦ України

ВІЗУАЛІЗАЦІЯ: ТРЦ PLANETA MALL

У Харкові готується до відкриття найбільший ТРЦ міста й усього регіону – Planeta Mall. Внаслідок зміни власника колишній ТРЦ «Магелан» придбала компанія ПП «Золота нива 1», що викликало глобальну зміну формату й швидкий розвиток проєкту: ребрендинг, будівництво другої черги та реновацію першої. Про масштаби змін, плани, терміни відкриття і нових орендарів, які створять унікальний для міста tenant mix, розповіли Сергій Глобенко, власник, і Катаріна Бебія, головний керівний директор ТРЦ Planeta Mall.


ПП «Золота нива 1» успішно працює в Україні з 2005 року, а минулого року було прийнято рішення зайнятися абсолютно новим напрямом бізнесу – девелопментом торговельної нерухомості. З чим це пов'язано?

Сергій Глобенко: В усьому світі диверсифікація бізнесу є ефективним інструментом успішного розвитку. В період становлення мого корпоративного бізнесу крім сільського господарства був будівельний напрям. У 2006-2008 роках був збудований 11-поверховий житловий комплекс (резиденція «Сонце») у смт Гурзуф й успішно реалізований. Також у червні 2019 року моя група компаній викупила у відомої «Атлант Моторс» автобізнес, що складався з всесвітньо представлених марок Renault і Nissan у Харкові, диверсифікуючи бізнес у всіх напрямах. Водночас найбільший ефект досягається при виборі перспективних ніш, а девелопмент торговельної нерухомості – одна з них. Тому було прийнято рішення інвестувати у створення суперрегіонального торгового центру, яким ми зможемо не просто пишатися, але й займатися його управлінням після відкриття.

Катаріна Бебія: І, оскільки особисто я є керівником цього проєкту, можу з упевненістю сказати, що він перевершить усі очікування. Завдяки його масштабам він стане не тільки найбільшим у Харкові, але й серед усіх торгових центрів у регіонах України. Площа трирівневого ТРЦ Planeta Mall сягне 110 000 м2, з яких 70 000 м2 – орендна. Поруч із об’єктом буде облаштовано паркінг на 1000 машиномісць.

Для здійснення таких амбітних планів до роботи над проєктом ми залучаємо найкращих фахівців ринку нерухомості в країні. Зокрема, розробником концепції й ексклюзивним брокером проєкту є компанія UTG, роботи з ребрендингу ТРЦ виконало агентство CP Agency, дизайн – група AVG. ТРЦ «Магелан» перетворений на повністю новий об'єкт: виконано не тільки ренеймінг – назва змінилася на ТРЦ Planeta Mall, але й створені нові фасади, дизайн внутрішніх приміщень, а також склад орендарів і багато іншого.


Іншими словами, ви глобально змінили концепцію об'єкта?

Катаріна Бебія: Так, адже площа ТРЦ «Магелан» становила всього 40 000 м2. Він був введений в експлуатацію наприкінці 2011 року й мав низьку відвідуваність. Тому ми прийшли до того, що змінювати потрібно повністю все. Наприклад, відповідно до ренеймінгу фасади ТРЦ і внутрішній дизайн повністю відповідатимуть актуальній назві – Planeta Mall. Це досягається завдяки огороджувальним конструкціям фасаду, які створюють індивідуальність торгового центру.


Розкажіть докладніше про зміни в архітектурі ТРЦ.

Катаріна Бебія: Відповідно до сучасних віянь концепція оновленого ТРЦ повністю змінилася. У Planeta Mall відкриються сучасний 7-зальний кінотеатр площею 3000 м2, дитячий розважальний центр на 3000 м2, велика зона фуд-холу, міжнародні універмаги одягу для всієї родини будуть представлені на площі понад 30 000 м2. Також ми додали галерею, де розмістяться бренди сегмента середній +.

Крім цього, ми повністю змінюємо третій поверх, створюємо додаткові зручні заїзди з боку окружної дороги. Тут же планується ресторан із драйвом і літнім майданчиком, створюються облаштовані зупинки громадського транспорту. Тим самим ми робимо ТРЦ максимально комфортним і зручним для відвідувачів, які приїжджатимуть до нас.


У чому полягатимуть основні відмінності концепції Planeta Mall від інших торгових центрів Харкова?

Катаріна Бебія: Першорядне завдання для нас – створити максимальний асортимент, який задовольнить покупця. Запропонувати гостям товар на будь-який смак і для кожного «гаманця»: чи то сегменти середній + або середній -, аби кожен відвідувач зміг знайти все необхідне для себе.

Наприклад, у Planeta Mall створені просторі, максимально великі зони дитинства, спортивних товарів, одягу та взуття, електроніки. Наразі ведеться активне заповнення операторами. У зв'язку з цим можу сказати, у нас буде кілька сюрпризів для відвідувачів – магазини, які вперше будуть представлені в місті. Відкриття стане масштабною подією з незабутньою івент-програмою та безліччю приємних сюрпризів.


Якою буде стратегія просування вашого торгово-розважального центру?

Катаріна Бебія: Безумовно, ми хочемо зробити максимально зручний і сучасний ТРЦ. Споживач змінюється, і в умовах кризи йому вже недостатньо гучного імені та заманливої реклами. Коли фінансові витрати раціоналізуються, а «емоційні» – скорочуються, людям потрібно запропонувати щось більше, ніж місце, де можна купити їжу, одяг і новий смартфон.

Тому ми впроваджуємо найсучасніші digital-тренди, які застосовуються в провідних торгових об'єктах Європи та спрямовані на стимулювання купівельних реакцій в онлайні й офлайні. Світ із кожним днем стає все технологічнішим.

Наприклад, інтернет – це не тільки спосіб заявити про себе, а й можливість спонукати онлайн-аудиторію вийти в реальність. Припустимо, заявляючи про якийсь магазин, товар, послугу, ми повідомлятимемо, що при досягненні певної кількості лайків з'являться привабливі знижки на покупки в ТРЦ.

Смартфон уже став продовженням сучасної людини, і ми використовуватимемо це для організації «подорожі» відвідувачів нашим ТРЦ. А саме: ще на вході за допомогою свого портативного пристрою гості зможуть дізнатися всю стратегічно важливу інформацію – де діють знижки й акції, де можна перекусити, які фільми найближчим часом показуватимуться в нашому кінотеатрі. Це допоможе покупцеві організувати свій час із максимальною ефективністю та комфортом, а ми завоюємо титул customer friendly. Крім того, смартфон відвідувачів може розповісти багато про вподобання «господаря»: де він провів найбільше часу в ТРЦ, які пропозиції викликали найбільший інтерес. На основі цих даних формуватимемо спеціальні пропозиції та системи лояльності для кожного конкретного відвідувача. І, звісно ж, у нас проводитимуться вже улюблені для українців різні заходи, такі як ніч шопоголіка тощо.


Іншими словами, ви перебуватимете на одній «хвилі» з покупцями та спрямуєте всю свою увагу на досягнення високої конверсії в ТРЦ?

Катаріна Бебія: Саме так. Адже ми не просто інвестуємо й будуємо новий об'єкт, ми самі займатимемося бізнесом із його управління. Для цього ретельно опрацьовуємо та впроваджуємо всі можливі механізми залучення покупців. Упевнена, що ми зможемо завоювати їхню любов і здобути імідж кращого, унікального ТРЦ.


Яка прогнозована відвідуваність ТРЦ і дата відкриття?

Катаріна Бебія: Що стосується відкриття, воно заплановане на наступний рік. Усі роботи йдуть за графіком. Якщо говорити про відвідуваність, ми хочемо приймати багато гостей. За підрахунками аналітиків компанії UTG, середньодобова відвідуваність у будні дні становитиме приблизно 25 000 осіб, а у вихідні в торговий центр щодня приходитимуть орієнтовно 40 000 гостей. Впевнена, до нас на шопінг приїжджатимуть не тільки мешканці Харкова з усіх кінців міста, а й із області. Наші гості проводитимуть у ТРЦ цілий день: вони зможуть не тільки придбати необхідні речі та продукти, а й поїсти, пограти, подивитися фільми. Усе це, без сумнівів, сприятиме зростанню товарообігу орендарів і успішності ТРЦ. ℗

Інтерв'ю опубліковане в журналі Commercial Property №8(205вересень 2020.