07.12.2021

Особливості клінінгу ТРЦ

Авторська колонка Сергія Козолупа, генерального директора групи компаній «Клінінг Про-CPG»

Головні особливості торгових центрів – це великі площі та потік людей. ТРЦ працюють практично цілодобово. Отже, протягом дня відвідувачі залишають бруд і сміття. Якщо все це не прибирати, то простір виглядатиме вкрай неохайно. У цьому разі є ймовірність, що відвідувачі підуть до торгового центру, де завжди чисто. Крім того, конкуренція серед ТРЦ також зростає зі збільшенням їхньої площі на одного жителя.

Високий рівень прохідності вимагає прибирання не тільки під час закриття ТРЦ (вранці або ввечері), а й підтримання ідеальної чистоти впродовж усього робочого дня. Це необхідна умова якісної експлуатації будівлі, гарантія її безпеки та показник рівня сервісного обслуговування.

Зазвичай у цьому напрямі ТРЦ співпрацюють із клінінговими компаніями. Це дає змогу:

1) Підвищити якість і швидкість прибирання завдяки тому, що професійні клінери знаються на особливостях роботи з різними типами поверхонь.

2) В кілька разів збільшити якість прибиральних заходів і помітно скоротити час на ці роботи, адже клінінг приміщень проводиться за допомогою сучасного високотехнологічного обладнання. Наша компанія, наприклад, постійно тестує та використовує нову інноваційну техніку. Останнім надходженням були порохотяги для забирання пилу та бруду на висоті понад 8 метрів. 

3) Оптимізувати витрати. Зникає потреба наймати у штат і навчати додатковий персонал, закуповувати дороге клінінгове обладнання та тримати резервну техніку.

4) Зробити оптимальний план прибирання. Професійні клінінгові компанії зазвичай мають власні ефективні методики прибирання та великий досвід вирішення найскладніших завдань, що дає змогу розробляти для кожного клієнта індивідуальний графік.

Взагалі, спектр видів прибирання різноманітний, тому можна підібрати оптимальний варіант:

  • Регулярне прибирання торгового центру: сухе та вологе прибирання всіх горизонтальних і вертикальних поверхонь, миття вікон, дзеркал, ліфтів, меблів, обладнання, хімчистка килимових покриттів, чищення санвузлів, вивезення сміття.
  • Підтримувальне прибирання: збереження ладу та чистоти на об'єкті протягом робочого дня.
  • Термінове одноразове прибирання: комплекс робіт з усунення забруднень на об'єкті внаслідок аварії, засмічення труб тощо.
  • Післябудівельні та післяремонтні роботи.
  • Генеральне прибирання: ретельна підготовка на об'єкті перед подією або після неї. Під час такого прибирання обов'язково проводяться санітарна обробка, дезінфекція та дезінсекція.

Однією з останніх тенденцій на ринку Європи є розподіл робіт між клінінговими компаніями на щоденне обслуговування та щомісячні генеральні роботи. Для щоденного прибирання можна залучати власний персонал, а для генерального запрошувати команду клінерів.

На практиці відвідувачі обирають доглянуті магазини та приміщення в ТРЦ. Це один із важливих чинників, за яким оцінюється конкурентоспроможність ТРЦ.

www.cpg.fm