08.07.2021

Нові інструменти покращення результатів ТРЦ

АВТОРСЬКА КОЛОНКА МАРИНИ КРЄСТІНІНОЇ, ДИРЕКТОРА ДЕПАРТАМЕНТУ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ, БФК GULLIVER

Останні півтора року ми спостерігаємо стрімкі зміни у сегменті торговельної нерухомості. Під впливом карантинних обмежень, через зростання онлайн-продажів і популярності віддаленої роботи серед споживачів посилився попит на враження, які можна отримати, відвідавши торгово-розважальний центр. Такий об’єкт – нині та в майбутньому – це більше, ніж просто місце для шопінгу. Це простір з атмосферою, в якій людям приємно зустрічатися з друзями та взаємодіяти з представниками їхніх улюблених брендів. Відвідувачі ТРЦ розраховують на те, що їхній досвід офлайн-шопінгу буде цікавішим, ніж здійснення покупок через інтернет. І ця тенденція поширюється по всьому світу.

Відповідно до звіту консалтингової компанії Kearney «Майбутнє торгових центрів», керівним компаніям треба освоїти два набори технологій для забезпечення належного рівня обслуговування відвідувачів:

1. Технології, які споживачі використовують у повсякденному житті: мобільні телефони, планшети та додатки, що на них встановлюються. Наприклад, ми як керівна компанія ТРЦ Gulliver задумалися про помічника для шопінгу та вибрали варіант індивідуальної розробки чат-бота для декількох каналів/месенджерів. Наразі ми працюємо над удосконаленням цього персонального помічника GulliverKyivBot.

2. Технології, які використовують для аналізу вподобань клієнтів. Для глибшого розуміння, чому саме надає перевагу цільова аудиторія ТРЦ, недостатньо просто моніторити загальну кількість відвідувачів і динаміку цього показника. Щоб забезпечити керівну компанію надійною базою для прийняття рішень, необхідно аналізувати розподіл потоків споживачів усередині об’єкта, що дає змогу оцінити ефективність маркетингових заходів, силу та привабливість окремих орендарів. Тому ми оновлюємо систему підрахунку відвідувачів у ТРЦ Gulliver, аналіз даних якої дасть змогу «підсвітити» сильні та слабкі зони в ТРЦ, визначити пікові години для магазинів різних категорій, тим самим краще зрозуміти споживчі патерни, оцінити популярність якірних орендарів і виявити «неформальних якорів».

Загалом така інформація слугує суттєвою підмогою для розробки спільних активностей і побудови взаємовигідного співробітництва між керівною командою ТРЦ і ритейлерами. В кінцевому підсумку, покупець голосує не тільки гаманцем, а й ногами, а аналітика трафіку буквально дає змогу почути цей голос. ℗

Авторська колонка опублікована в журналі Commercial Property №6(214червень 2021.