08.11.2021

Нові горизонти Creative States

Ілля Кенігштейн

Мережа Creative States займає приблизно 12% з 96 000 кв. м київського ринку коворкінгів і гнучких офісів. Окрім того, вона представлена в Дніпрі та планує вийти в Харків і Одесу. На цьому амбіції мережі не закінчуються. «Зараз ми дивимося в бік Близького Сходу й Азії. Ведемо активні переговори з Грузією», – повідомив Ілля Кенігштейн, генеральний директор і засновник сервісної компанії офісних рішень Creative States.

Текст: Оксана Бабенко


Торік, у вересні 2020, у межах круглого столу від Commercial Property Ви повідомили, зокрема, що вакантність Вашої дніпровської локації досить значна, а йти в регіональні міста України поки немає мети. Менше ніж за рік Ви вже оголосили, що всі простори Creative States повністю заповнені та шукаєте локації для відкриття нових у Харкові й Одесі. Що змінилось за рік? Чому така зміна вектора?

Останній рік лише вкотре довів, що до формату гнучких офісних просторів рано чи пізно приходять усі – починаючи від індустрій і закінчуючи регіональними ринками.

Так, на заповнення нашої першої локації поза Києвом – Creative State of Dnipro в Дніпрі, треба було трохи більше часу, ніж ми звикли це бачити на столичних об'єктах. Нам, по суті, довелося формувати ринок: Дніпро – доволі консервативне місто в плані бізнесу, для багатьох компаній усе ще важливий «свій» офіс в окремій будівлі. Тому ми взяли на себе певну «освітню» функцію та знайомили дніпрян із форматом. Як результат – нульова вакантність на локації сьогодні, а серед резидентів, наприклад, IT-департамент «Альфа-Банк Україна», Murka Games і багато інших.

Тому наше масштабування в інші регіони – не зміна вектора, а логічне та досить швидке продовження історії Creative States в Україні. Ми вибираємо знакові міста та культові локації в них, повністю асимілюємося з мегаполісами, не порушуючи їхнього ритму. Нині ведемо переговори в Харкові й Одесі – це два великі бізнес-хаби України, в яких ми бачимо потенціал у контексті офісного продукту Creative States.

Повертаючись до питання заповнюваності, як вдалося привернути увагу резидентів до своїх просторів в умовах кризи, коли чи не весь світ вірив у віддалений формат роботи? Як вдалося оживити попит на «офісний офіс» (як противага «домашньому офісу»)?

Насправді відповідь неймовірно проста: вся справа в людяності бізнесу, яку він транслює у ставленні до клієнтів. Перше, що вам необхідно зробити для збереження лояльності клієнта, – почути його «болі». Так, наприклад, перший біль відчувався під час першого локдауну, коли всі закрилися «по домівках» без обладнаних робочих місць у квартирах. Ми в Creative States майже відразу запустили доставку робочих меблів з офісів резидентам, щоб вони могли облаштувати робочі місця вдома. Другий біль – безпека. На наших локаціях представлений весь арсенал санітайзерів і масок, загін клінінгу та решта технологічних рішень, які допомагають убезпечити резидентів у їхніх офісах. Запуск шатлів для транспортування з дому в офіс і назад, вакцинація резидентів і їхніх близьких. Чесно, тут безпечніше, ніж удома. Чути клієнта, йти назустріч, давати гнучкіші рішення – це завжди працює.

Продовження читайте в журналі Commercial Property №10(218) жовтень 2021.

Передплата на журнал