Фото надане пресслужбою LPP
LPP, компанія-власник модних брендів Reserved, Cropp, House, Sinsay, Mohito, як і чимало інших міжнародних ритейлерів, тимчасово зупиняла діяльність в Україні. З березня вона поступово відновлювала роботу магазинів. Як розповів Пшемислав Люткевіч (Przemysław Lutkiewicz), віцепрезидент правління компанії LPP, станом на кінець серпня знову працювали 95 зі 157 її торгових локацій в Україні. В частині з них неможливо відновити роботу через пошкодження чи руйнування.
Текст: Тетяна Антонюк
Коли почалася повномасштабна війна в Україні, багато ритейлерів закрили магазини, призупинивши роботу. Коли і де компанія LPP почала відновлювати роботу своїх магазинів в Україні?
До 24 лютого 2022 року LPP мала мережу зі 157 магазинів в Україні, у штаті працювало майже 2000 співробітників. Після нападу росії наша компанія вирішила призупинити весь бізнес в Україні. Однак на прохання працівників і місцевої влади ми знову відкрили деякі з наших магазинів, переважно в західній частині країни. Це відбувалося за погодженням з місцевою владою, яка має найкраще розуміння фактичної ситуації.
Станом на кінець серпня 2022 року в Україні працювало 95 наших магазинів. Після невеликої перерви ми також відновили роботу інтернет-магазину.
Які заходи безпеки запроваджені в українських магазинах LPP?
І влада, і українські громадяни прагнуть повернутися до роботи та спробувати жити повсякденним, відносно нормальним життям у надзвичайно складних реаліях. Однак для LPP із самого початку війни в Україні пріоритетами були здоров’я та безпека співробітників та їхніх сімей. Тому важливо, щоб наші магазини мали скорочений графік, аби забезпечити безпечне повернення працівників до своїх домівок. Звісно, у ситуації обстрілу міста ми рекомендуємо їм якомога швидше закрити магазин і піти в найближче укриття. Крім того, важливо, що рішення щодо відкриття торгової локації ухвалює директор LPP в Україні разом зі співробітниками. Ми нікого не змушуємо працювати – це вільний вибір кожного. Тому в наших відкритих магазинах працюють лише ті люди, які згодилися на це.
Продовження читайте в журналі Commercial Property №2(223) вересень 2022.