03.02.2021

На що потрібно звернути увагу при виборі клінінгової компанії

Авторська колонка Сергія Козолупа, генерального директора групи компаній «Клінінг Про-CPG»

У більшості українських комерційних закладів дотримуються заходів безпеки відповідно до рекомендацій МОЗ України щодо соціального дистанціювання та базової дезінфекції, проте не всі з них ефективно контролюють поширення вірусу.

Щоб забезпечити належне прибирання торгового центру, супермаркету чи офісу, потрібні зусилля та професійна робоча сила. Клінінгова компанія допомагає впоратися з цими викликами. Вибрати такого партнера не так просто, як здавалося б. Невірне рішення може дорого коштувати: зіпсоване підлогове покриття, розбиті вітрини, негативний вплив на імідж компанії чи об’єкта тощо. Однак, дослідивши та трохи підготувавшись, Ви зможете уникнути помилок у цій справі.

На що звертати увагу при виборі клінінгової компанії?

1. Ціна. Вартість послуг завжди є одним із важливих чинників при прийнятті бізнес-рішень. Але дешевше – не завжди ефективно. Замість того, щоб економити гроші, можна витратити трохи більше, вибираючи компанію, яка має та може продемонструвати свої можливості. Нова техніка чи охайно одягнені клінери – це завжди додана вартість і перевага для Вашої нерухомості.

2. Відгуки та досвід. Відгуки в Google або на офіційному сайті не завжди правдиві, адже є чимало випадків непорядного формування репутації в інтернеті через замовлення та публікацію потрібних коментарів. Дійсно професійна клінінгова компанія може надати рекомендації від клієнтів. Зателефонуйте їм особисто, перегляньте їхні кейси, щоб упевнитися в ефективності послуг і реальних можливостях клінінгової компанії, з якою вони працюють.

3. Договір. Необхідно прописувати його максимально докладно, вказуючи всі технологічні й операційні карти, технологічні процеси, інвентар, обладнання, запаси хімічних засобів і витратних матеріалів, кількість працівників, алгоритм реагування на випадок форс-мажорів. Обов’язково додайте чек-лист з однаково зрозумілою для обох сторін логікою оцінок і годинами їх проведення, термінами усунення недоліків, відповідальністю сторін тощо.

4. Додаткові послуги. Щоб не турбуватися про пошук додаткових постачальників для дрібних або нечастих завдань, співпрацюйте з компанією, яка може надавати комплексні послуги: догляд за ландшафтом, технічне обслуговування, охорона, дрібний ремонт тощо. Це зекономить Ваш єдиний невідновний ресурс – час.

Зміна підрядника з прибирання – справжній біль, але це потрібно, коли робота не виконується належним чином. Щоб вибрати клінінгову компанію, яка задовольнить довгострокові потреби, використовуйте високі критерії та уникайте помилок. Розглядайте цей процес як пошук партнера для Вашого бізнесу. ℗

Авторська колонка опублікована в журналі Commercial Property №1(209січень 2020.