12.10.2021

Multi Corporation: вплив COVID-19 на торговельну нерухомість

Гарольд ван Ріел. ФОТО НАДАНЕ MULTI CORPORATION

В управлінні Multi Corporation – понад 80 ТРЦ в 11 країнах Європи та в Туреччині. Маючи таку географію присутності, компанія може акумулювати широкий обсяг даних у сегментах торговельної нерухомості та ритейлу, споживчому секторі. Гарольд ван Ріел (Harold van Riel), директор з управління активами Multi Corporation, стверджує, що ТРЦ збережуть свою роль після COVID-19. Однак в найближчому майбутньому омніканальність відіграватиме більше значення в їхній роботі.

Текст: Марина Паралюш

Як пандемія вплинула на роботу компанії Multi Corporation? Яких заходів було вжито, щоб зменшити її негативний вплив на бізнес?

Здоров’я та безпека наших співробітників і відвідувачів торгових центрів були та залишаються нашим ключовим пріоритетом. Основна увага була зосереджена на тому, щоб відповідно до місцевих вимог наші клієнти почувалися та були в безпеці в об’єктах, якими ми керуємо по всій Європі та в Туреччині. Тому було вжито додаткових заходів безпеки. Оптимізація навігації (задля соціального дистанціювання), наприклад, була виконана спеціалізованими командами Multi Corporation, ґрунтуючись на нашому спільному європейському досвіді. Багато торгових центрів у портфоліо компанії отримали міжнародні сертифікати щодо дотримання посилених правил гігієни та безпеки SafeGuard від групи Bureau Veritas, провідного експерта в галузі сертифікації об’єктів нерухомості. Forum Lviv став першим в Україні торгово-розважальним центром, який отримав такий документ.

Як змінилися вподобання та подорож споживача?

Наприкінці минулого року ми розширили щорічне опитування Multi Research, яке охопило до 33 000 респондентів в 11 країнах у 50 торгових об’єктах по всій Європі. Його результати дали цікаві інсайти для покращення операційної діяльності. Також опитування підвищило наше розуміння того, як змінилася поведінка відвідувачів через COVID-19. Відтак ми можемо виправдати та навіть перевершити їхні очікування в майбутньому. Основні висновки опитування:

  1. Торгові центри Multi Corporation – безпечні. 80% респондентів почувалися безпечно в наших об’єктах і позитивно оцінили заходи безпеки, які впровадили місцеві команди.
  2. Купівельні звички. 64% учасників опитування погодилися, що пандемія COVID-19 стала основним рушієм зміни їхніх купівельних звичок та уподобань у харчуванні поза домом; 42% респондентів роблять покупки та проводять стільки ж часу в торгових центрах Multi Corporation, як і до початку пандемії; 62% опитаних відвідують ті ж ритейл-об’єкти, що й до COVID-19.
  3. Післяпандемічні очікування. 70% респондентів із нетерпінням чекали на повернення до соціального життя; 60% відповіли, що найближчим часом уникатимуть відвідування місць скупчення людей; 76% заявили, що продовжать практикувати соціальне дистанціювання.
  4. Покращення локальних громад. 72% респондентів ідентифікують наші торгові центри як хороші місця для проведення часу, особливо після того, як пандемія COVID-19 закінчиться.
Продовження читайте в журналі Commercial Property №9(217) вересень 2021.