АВТОРСЬКА КОЛОНКА СЕРГІЯ КОЗОЛУПА, ГЕНЕРАЛЬНОГО ДИРЕКТОРА ГРУПИ КОМПАНІЙ «КЛІНІНГ ПРО-CPG»
Не тільки фінансовий капітал визначає фактичну вартість бізнесу. Чим більшим професійним і розумовим багажем володіє компанія, тим вищі її конкурентні переваги, тим краща й ефективніша діяльність. Саме так забезпечується трансформація нематеріальних ресурсів на матеріальний капітал.
Висококваліфіковані фахівці здатні підняти привабливість бренду та вплинути на його прибутковість. Проте в Україні нині спостерігається брак таких кадрів, причому в різних сферах. Компанії конкурують між собою за гарних фахівців, адже професійний і відданий справі персонал – це актив будь-якого бізнесу.
Важливим складником розвитку людського капіталу є навчання. Найкращі клінінгові компанії завжди інтегрують досвід світової спільноти в повсякденну діяльність. Необхідно витрачати час і гроші на те, щоб співробітники проходили регулярне навчання за багатьма аспектами бізнесу, включаючи здоров'я та безпеку, HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point), а також вміли керувати спеціалізованим обладнанням. Так робота виконуватиметься найбільш безпечним і продуктивним способом.
Але що робити, коли навчений персонал спочатку відмінно виконує роботу, однак згодом його ефективність знижується і втрачається мотивація? Є 10 кроків, які дадуть змогу розв’язати проблему та зберегти людський капітал:
Зворотний зв’язок від співробітників безцінний. У клінінговому бізнесі люди – це головний ресурс, і ніякі технології не можуть замінити сили людського дотику.
Авторська колонка опублікована в журналі Commercial Property №3(211) березень 2021.