12.09.2020

Львівська гостинність – реалії та перспективи

Наталія Венгер, заступник генерального менеджера готелю іbis Styles Lviv Center

Львівська галузь гостинності й готельний сектор зокрема втратили головного споживача – іноземного туриста. Відновлення міжнародного туризму – це, за словами фахівців, питання не менше ніж декількох років. Тому, як каже Наталія Венгер, заступник генерального менеджера готелю іbis Styles Lviv Center, гравці ринку мають бути готовим до зменшення очікуваних прибутків.

Текст: Марина Паралюш 


5 червня готель іbis Styles Lviv Center відновив роботу. Як пережили період локдауну?

На період карантину було прийнято рішення тимчасово зачинити готель, оскільки це було доцільніше з фінансової точки зору. Головним завданням ми визначили збереження команди, адже це – головна цінність будь-якого бізнесу. Нам це вдалося, ми не скоротили жодного працівника. Під час локдауну найбільший стрес у людей викликала саме непередбачуваність і невизначеність ситуації. Розуміючи це, з моменту оголошення карантину керівництво готелю постійно перебувало на зв’язку з персоналом, зокрема для організації необхідної підтримки.

Попри те, що іbis Styles Lviv Center був зачинений для прийому гостей, у період карантину ми намагались організувати операційний процес максимально ефективно та корисно: провели роботи з оновлення номерного фонду, переформатували робочі процеси з організацією дистанційного режиму праці для більшості співробітників, адаптували операційні процедури відповідно до нових реалій, щоб бути готовими до прийому гостей у будь-який момент після відновлення діяльності готелю.


Як готували об’єкт до відкриття, які заходи проводили?

У нашому об’єкті, як і в усій мережі ACCOR, і раніше приділялась значна увага високим стандартам гігієни та чистоти, спрямованим на забезпечення усіх необхідних умов для захисту здоров’я та безпеки гостей і персоналу. Внаслідок пандемії COVID-19 ми просто покращили вже наявні норми.

Перед відкриттям готелю додатково було впроваджено посилені санітарно-гігієнічні заходи й адаптовані процедури прибирання та дезінфекції у межах нової програми з чистоти та профілактики ALLSAFE, розробленої компанією ACCOR. Ми дотримуємось усіх рекомендацій ВООЗ, МОЗ та уряду, а також вжили відповідних заходів безпеки, що підтверджено отриманням і знаку якості ALLSAFE, і мітки SafeGuard за результатами аудиту від Bureau Veritas у червні 2020 року.


Продовження читайте в журналі Commercial Property №7(204) серпень 2020.