02.08.2020

Готельєр у серці

Моніка Мозер – регіональний директор архітектурно-дизайнерського бюро Wilson Associates. Вона керує 3 із 10 його офісів і 50 із 300 співробітників, загалом має 20 років досвіду в готельній галузі. Моніка Мозер впевнена, що через COVID-19 відбудуться зміни як у дизайні готелів, так і в їхніх послугах. Деякі з таких об’єктів не витримають нових вимог, й на зміну їм з’являться інші бренди. 


lb.jpg

Інтерв'юер: Люсія Бондар


Розкажіть про свій професійний досвід до того, як Ви приєдналися до архітектурно-дизайнерського бюро Wilson Associates.

Я маю досвід роботи в готельній сфері й почала кар’єру зі стажування в Sheraton Hotel у Франкфурті в Німеччині. Закінчивши навчання, я переїхала до Франції та працювала в різних об’єктах у Парижі – переважно у відділі управління номерним фондом. Я отримала досвід відкриття готелів як менеджер з бронювання в Four Seasons Hotel George V, помічник менеджера фронт-офісу Hilton Arc de Triomphe, а також як керівник відділу готельного господарства в Shangri-La Hotel Paris. На додаток до свого досвіду роботи я отримала диплом з готельного управління університету Cornell University, що в Ітаці (штат Нью-Йорк) у США, та ступінь MBA з готельного управління від бізнес-школи ESSEC у Франції.


Як і коли розпочалася Ваша робота в бюро Wilson Associates? Які Ваші завдання та цілі у Wilson Associates?

Олів’є Чаві (Olivier Chavy), колишній генеральний директор Wilson Associates, зв’язався зі мною ще у 2015 році стосовно його планів відкрити паризьку студію у партнерстві з іменитим дизайнером Трістаном Ауером (Tristan Auer) і запитав, чи обійму я посаду її керівного директора. 

Наразі я керую трьома з десяти наших дизайнерських студій, які розташовані в Парижі, Лондоні та Нью-Йорку. Моя роль – сприяти співпраці між глобальними дизайнерськими командами, керувати всіма операційними справами зі своїм колективом і розвивати стратегічні ініціативи компанії.


Наскільки великий штат під Вашим керівництвом? І чи важко керувати командою творчих людей?

Наразі в моєму регіоні працює близько 50 осіб. Від першого дня роботи мені подобалося працювати з командою творчих людей. Дизайнери – це фахівці, які вирішують проблеми. Члени нашої команди полюбляють завдання з пошуку необхідних рішень і завжди прагнуть спробувати нові ідеї. Працюючи в готельному управлінні, часто стикаєшся з переліком причин того, чому те чи інше зробити неможливо. Наші дизайнери, безумовно, люблять мислити, виходячи за межі, не шаблонно. Моє завдання – знайти правильний баланс між їхньою неймовірною творчістю й операційною та/чи фінансовою реальністю. Тому нудьгувати не доводиться.


Над якими проєктами наразі працює Ваша команда?

Наша команда, що в Нью-Йорку, фіналізує різні проєкти мережі готелів Canopy by Hilton, які ми незабаром зможемо відвідати. Вона зробила дивовижну роботу з інтеграції локальних елементів у стандарти бренду цієї готельної групи.

Лондонська команда нещодавно закінчила творчу кулінарну школу для групи Louvre Hotel Group у Франції та працює над різноманітними модними ресторанними та готельними проєктами у Великій Британії, Швейцарії та Франції.

А паризька команда працює над історичним готелем Carlton Hotel у Каннах, першим готелем Orient Express Hotel у Бангкоку й іншими висококласними ресторанними, готельними і житловими проєктами в усьому світі.


Який Ваш улюблений проєкт і чому?

Не розкриваючи деталі, скажу, що наразі ми допомагаємо розробити першокласний і сталий проєкт готелю у віддаленій локації. Все, що його стосується, дивовижне – і клієнт, і місцерозташування, й ідея. Ми в захваті від цих можливостей і з нетерпінням чекаємо його запуску.


Бюро Wilson Associates спеціалізується на дизайні у сфері гостинності. Як би Ви описали його стиль, дизайнерські принципи?

Ми прагнемо бути співпричетними до запитів та емоцій наших клієнтів при створенні унікального досвіду. Наша команда багатонаціональна, з різною освітою та практикою, з різного культурного середовища. Тому в нас немає одного конкретного дизайнерського стилю. Але ми завжди адаптуємо інтер’єр до загального проєкту, його оточення, історії, а також прагнемо до того, щоб надихати своєю роботою та залучати людський досвід.


Європейський ринок дизайнерських послуг досить конкурентний. Як Ви просуваєте свою компанію та її послуги? Яке PR- чи маркетингове агентство Вам допомагає?

Наші сильні сторони – це талановиті співробітники, і творчі роботи різних студій говорять самі за себе. Завдяки нашому підходу до проєктування багато клієнтів, зазвичай, повертаються, і ми пишаємось такою постійною співпрацею. Ми з моєю командою прагнемо бути присутніми на галузевих заходах і розвивати мережу клієнтів, постачальників, а також партнерів. Вважаємо співпрацю та взаємодопомогу запорукою успіху.

Зазвичай ми працюємо з першокласними PR-агенціями, що спеціалізуються на дизайні інтер’єру та галузі гостинності, й усім цим керує наш глобальний директор із маркетингу та її команда.


З якими компаніями – постачальниками та виробниками, які допомагають реалізувати Ваші проєкти, Ви співпрацюєте?

Ми, наприклад, розпочали масштабну співпрацю із компанією Red Edition, що розробляє і виготовляє меблі, та створили меблеву лінійку разом із Lelièvre, яка буде запущена зовсім скоро. Ми любимо співпрацюватиз місцевими виробниками, де це можливо, та постійно спостерігаємо за традиційними постачальниками. Французька компанія Argile пропонує захопливу палітру природних кольорів, яку ми часто використовуємо. Крім того, Маріанна Гуелі (Marianne Guely) створила гарну паперову скульптуру для одного з наших проєктів, а для деяких предметів меблів ми використовуємо техніку Раку від Фаб’єн Л’Остіс (Fabienne L’Hostis).


Як пандемія COVID-19 вплинула на роботу Вашої компанії? Як це змінило її плани?

Нам вдалося організувати віддалену роботу наших команд у Парижі, Лондоні та Нью-Йорку. Наш перспективний портфель досить широкий, і більшість із активних проєктів тривали протягом останніх кількох місяців. До того ж, ми отримали нові замовлення від девелоперів, які прагнуть скористатися періодом простою для реновації наявних об’єктів. Ми переконалися, що наші команди працюють добре віддалено, і спільний творчий процес навіть покращився. Наразі ми розглядаємо можливість організації віддаленого та гнучкого робочого середовища на постійній основі в майбутньому.


Як ситуація з COVID-19 вплинула на ринок дизайнерських послуг? Які зміни, тенденції чи виклики прогнозуються?

Ще зарано говорити про це, але ми віримо, що внаслідок пандемії COVID-19 відбудуться зміни в дизайні інтер’єру. Потреби й очікування клієнтів, природно, змінюватимуться, і дизайн також повинен адаптуватися. Перед цими вимогами деякі готельні бренди можуть не вистояти, й на зміну ним з’являться нові. Ми щиро сподіваємось, що «сталі» подорожі будуть рушійним фактором, внаслідок якого «посилиться» екологічність проєктів.


Які саме зміни відбудуться у дизайні проєктів гостинності через COVID-19?

Відбудуться зміни як у використанні просторів, так і в послугах у готелях, головним чином, через необхідність соціального дистанціювання і забезпечення здоров’я та добробуту працівників і гостей. Послуга шведський стіл може бути переформована в магазини їжі та напоїв, процедури заїзду можуть мати тенденцію до реєстрації в режимі онлайн чи по телефону, і ми, швидше за все, будемо використовувати менше коврових покриттів і килимів, щоб забезпечити кращий клінінг приміщень.


Які інші тренди з’являться у готельному дизайні?

Ми прогнозуємо тенденцію до інтеграції природи в штучне середовище. Це означає використання природних кольорів, матеріалів і, звісно, тканин. При цьому ми очікуємо на посилення всього, що стосується добробуту, а також на посилення тенденцій екологічної сталості та біофілії в дизайні й архітектурі. Ви є членом журі премії SBID Product Design Awards.


Які Ваші очікування від конкурсу та його учасників?

Я з нетерпінням чекаю участі як суддя премії SBID Product Design Awards, і радію, що скоро побачу всі роботи. Сподіваюсь, що будуть представлені продукти, які надихають і захоплюють, як від відомих брендів, так і цікаві нові ідеї від перспективних компаній. Здогадуюсь, що ми побачимо деякі дизайнерські пост-COVID-19 ідеї для продуктів, оздоблювальних та інших матеріалів.


WILSON ASSOCIATES

Бюро Wilson Associates було засноване в 1971 році. Воно надає широкий спектр послуг із дизайну інтер’єру, створення концепції, дизайну закладів харчування, брендингу та графіки, дизайну освітлення тощо. Компанія Wilson Associates представлена на міжнародній арені та має дизайнерські центри в десяти містах у таких країнах, як США, Велика Британія, Франція, ОАЕ, Японія, Сінгапур, Китай. Штат бюро налічує загалом понад 300 фахівців.

Wilson Associates прагне переосмислити творчу індустрію, надихаючи, збагачуючи та залучаючи людський досвід. За майже 50 років команда цього бюро створила деякі найвідоміші у світі проєкти, серед яких курорт Conrad Koh Samui в Таїланді, готель The Venetian Las Vegas у США, курорт Dorado Beach, Ritz-Carlton Reserve у Пуерто-Рико, готель Armani Hotel Dubai в ОАЕ.

Серед інших видатних проєктів у портфоліо Wilson Associates: готель InterContinental Yokohama Grand і комплекс Skye Niseko в Японії, готелі Sofitel Mexico City Reforma в Мексиці та Four Seasons Kuala Lumpur у Малайзії, комплекс Timbers Kauai Ocean Club and Residences у штаті Гаваї у США, комплекси Park Hyatt Abu Dhabi Hotel & Villas й Atlantis The Palm в ОАЕ.