АВТОРСЬКА КОЛОНКА ОЛЕКСІЯ КЛЕТЧЕНКОВА, ДИРЕКТОРА ТОВ «ФІНЛІФТ-К» (ЕКСКЛЮЗИВНИЙ ДИСТРИБ'ЮТОР ЛІФТІВ ORONA В УКРАЇНІ)
Як відомо, у процесі еволюції перемогу здобувають не завдяки розміру, а внаслідок швидкості адаптації до умов, що змінюються, – це стосується як світу живої природи, так і бізнесу. Нині головне завдання сегмента B2B – допомогти партнерам бути конкурентними на ринку, заощаджувати там, де це можливо, і заздалегідь передбачати необхідність витрат там, де економія недоцільна.
Так, сучасний ліфт більше не має бути фарбованою коробкою, яка зі скрипом переміщується між поверхами, переконуючи мешканців нового будинку, що забудовник зробив усе можливе, аби купити найдешевший варіант на ринку. Красива кабіна та плавний, тихий хід коштують насправді не так дорого, але створюють імідж, що зберігається роками.
Отже, як концепція сучасного еколіфта ORONA може допомогти скоротити витрати замовника?
Авторська колонка опублікована в журналі Commercial Property №8(205) вересень 2020.