29.06.2020

Edem для внутрішнього туризму

Олексій Волошин, керівний менеджер Edem Resort Medical & SPA

Комплекс Edem Resort Medical & SPA, що у Львівській області, окрім готельної має медичну складову. Після карантину ця функція може допомогти об’єкту стабілізуватись раніше, ніж звичайним готелям. Олексій Волошин, керівний менеджер Edem Resort Medical & SPA, розповів, як карантин вплинув на роботу комплексу, та дав прогнози щодо відновлення ринку гостинності в Україні. 

Текст: Марина Паралюш


Edem Resort Medical & SPA, певно, один із небагатьох гравців готельного ринку, який не призупиняв роботу в період карантину. Завдяки чому це вдалось?

Під час карантину готельний комплекс не працював. У зв’язку з запровадженими обмеженнями та небезпекою пандемії коронавірусу переважну більшість своїх послуг комплекс не надавав. Роботу не призупиняв лише медичний центр, що входить до Edem Resort Medical & SPA, оскільки діяльність таких закладів не була заборонена. Тож наявність медичної ліцензії дала можливість продовжити надавати послуги лише певній категорії пацієнтів. Однак в період карантину завантаження комплексу було вкрай низьким, майже нульовим, оскільки можливості людей подорожувати були обмежені.


Як Ви вибудували роботу комплексу Edem Resort Medical & SPA на період обмежувальних заходів?

Ми один із перших готельних комплексів, який, маючи у складі медичний центр, увів додаткові санітарно-обмежувальні заходи для працівників і пацієнтів.

Ми були вимушені закрити гольф-інфраструктуру, SPA-центр, ресторани. 85-90% послуг, які пропонував наш комплекс до карантину, стали недоступними для гостей. Проте на території є інфраструктура, яка потребує постійного догляду – це конюшні, виноградник, екогород, ферма тощо. Навіть у період, коли комплекс майже не приймав гостей, персонал продовжував працювати й забезпечувати його функціонування.


Як Ви ведете комунікацію з гостями з початку карантину?

Якщо говорити про залучення нових гостей через рекламні кампанії та певні види взаємовигідної співпраці, то на час карантину такої можливості немає. Більшість наших гостей є постійними, ми підтримуємо з ними зв’язок. Наприклад, іще на початку карантину ми зібрали та розіслали їм рекомендації від фахівців нашого медичного центру. Поради стосувалися питань зміцнення імунітету, зниження ризику захворювань, вибору масок і засобів особистого захисту тощо.


Продовження читайте в журналі Commercial Property №5(202) червень 2020.