11.11.2020

Довгий шлях відновлення

Зниження ПДВ до 7% – це великий крок уперед і значна допомога для сфери гостинності, яка чи не найбільше серед секторів комерційної нерухомості потерпає через пандемію. Але для повного відновлення всього ринку необхідно прийняти низку стратегічних рішень і насамперед мати системний підхід і візію на державному рівні – каже Марина Лео (Римаренко), партнер DEOL Partners, CEO дизайн-готелю 11 Mirrors і мережі апарт-готелів Senator Hotels and Apartments.


Коли відновили роботу готелі компанії DEOL Partners?

Робота дизайн-готелю 11 Mirrors і мережі апарт-готелів Senator Hotels and Apartments повністю відновилася в червні, після послаблення карантинних заходів. Останнім на початку липня відкрився готельний хаб Globe Runner. Наразі гості проживають у всіх наших об'єктах. Усі локації суворо дотримуються належних заходів безпеки відповідно до рекомендацій МОЗ України: маски, рукавички, збільшена частота прибирання, наявність якісних дезінфекторів, безконтактна перевірка температури, дотримання дистанції тощо.


Раніше компанія DEOL Partners повідомила, що в липні завантаженість її дизайн-готелю 11 Мirrors досягла 46%, а мережі апарт-готелів Senator Hotels and Apartments – перевищила 62%. Це високі показники для київського ринку, який заповнений у середньому на 20%. Як Вам вдалося досягти таких результатів?

Досягти таких результатів вдалося насамперед завдяки команді, яка продовжувала працювати навіть тоді, коли закрилися готелі. Як девелопер і готельний оператор ми брали активну участь у багатьох профільних заходах, які були спрямовані на те, щоб об’єднати зусилля гравців ринку нерухомості та скоріше налагодити роботу в умовах пандемії. Наприклад, ми переклали та надіслали до Державного агентства розвитку туризму України для МОЗ України рекомендації ВООЗ стосовно готельно-туристичного сектора та харчових підприємств. У них пояснювалося, як продовжувати працювати під час COVID-19 із дотриманням усіх заходів безпеки.

До того ж ми постійно підтримували зв’язок із нашими постійними та потенційними гостями та повідомляли про всі новини – зокрема про заходи, які ми вживаємо в готелях для захисту. Також були розроблені спеціальні ф’ючерсні пакети, які можна використати протягом року для майбутніх поїздок, і спеціальні пропозиції з привабливими умовами.


Скільки ф’ючерсних пакетів було продано? Чи допоміг продаж сертифікатів у період локдауну?

Безумовно, сертифікат на майбутнє розміщення привернув увагу – до нас часто зверталися з питань його придбання. Але це була не комерційна акція. Це був крок, націлений на продовження комунікації з гостями, попри поточну ситуацію. Він допоміг насамперед морально підтримати наших гостей, наповнити їх оптимізмом і вірою в майбутні подорожі.


Продовження читайте в журналі Commercial Property №9(206) жовтень 2020.