11.01.2022

Чи може фітнес бути «якорем» ТРЦ і чому девелопери стали менше орієнтуватися на спортивно-оздоровчий бізнес?

Авторська колонка Ігоря Брандіна, співвласника, директора з розвитку мережі фітнес-клубів «АтлетіКо»

Фітнес-клуби як орендарі та девелопери як орендодавці можуть бути цікаві один одному за дотримання деяких умов. Проблематика наразі полягає у тому, що рієлтори пропонують або нецікаві, або неактуальні умови.

Одним із варіантів вирішення питання – припинити розглядати фітнес-клуби як тимчасових орендаторів, і переходити до партнерських відносин. Така зміна ситуативного партнерства на вибудовування довгострокових системних відносин дасть змогу вирішити питання вакантності приміщень і завантажити зони, які є неліквідними з погляду торгівлі.

Це не означає, що девелоперам треба почати займатися непрофільним бізнесом, або починати працювати з людьми, які хочуть або терміново вирішили зайнятися фітнес-індустрією, не маючи достатнього досвіду.

На нашу думку, це спрацює, якщо Ви знайдете професіоналів у фітнес-сфері. Ми, як оператори фітнес-сфери, можемо займати площі, будучи генераторами трафіку. У мережі фітнес-клубів «АтлетіКо» 26 залів у різних форматах (площі залів мережі становлять від 300 м2 до 1500 м2) і, згідно з нашим досвідом, партнерство з девелоперами є досить перспективним рішенням.

www.atletiko.club