11.12.2023

Брендинг і штучний інтелект. Ідеї для маркетингу нерухомості

Інструментів і стратегій для маркетингу нерухомості стає дедалі більше. Необхідно постійно тримати руку на пульсі, вивчати і застосовувати найкращі з них, щоб досягати поставлених цілей компанії. Що потрібно врахувати та застосовувати нині? Ось низка ідей і порад.

Текст: Тетяна Дадочкіна, менеджерка з маркетингу та продажів компанії Tiffany & Co. (Північна Америка), ексдиректорка з маркетингу компанії City Capital Group

1. Створіть особистий бренд, який приваблює клієнтів.

Почати шлях на ринку нерухомості необхідно з побудови переконливого особистого бренду першої особи компанії, який резонує з цільовою аудиторією. Особистий бренд робить те, чого ніколи не зможе яскравий вебсайт або глянцеве фото, – допомагає створити унікальну пропозицію, яка відокремлює компанію від конкурентів.

2. Створіть чітку та чесну місію, бачення та цінності.

Маркетинг вашої компанії чи продукту має транслювати визначену місію та цінності. Це допоможе досягти й залучити саме тих потенційних клієнтів (лідів), які резонуватимуть із вашим брендом. Важливо, щоб ваша пропозиція викликала емоції, адже люди часто ухвалюють рішення на основі відчуттів, а не фактів.

3. Напишіть переконливий слоган і використовуйте його в маркетингових матеріалах.

Визначивши місію, бачення та цінності, необхідно сформувати й чітке та чесне уявлення про те, що ви можете запропонувати місцевій громаді. Наступним ключовим елементом вашої маркетингової ідентичності є слоган: коротка фраза, що запам’ятовується, яка узагальнює цінності бренду. Підсумувати їх в одному короткому реченні нелегко, але переваги для бренду та маркетингових матеріалів можуть бути величезними. Написання переконливого слогана, який можна використовувати в усіх маркетингових матеріалах, – це чудовий спосіб встановити особистий зв’язок із місцевою громадою.

4. Використовуйте шаблони соціальних мереж для швидкого масштабування облікових записів в Instagram та Facebook.

Якщо ви хочете масштабувати свої облікові записи (акаунти) у соціальних мережах досить швидко, щоб залучати лідів, потрібно збільшити кількість публікацій на тиждень або навіть на день. Один із найкращих способів реалізувати цю ідею для маркетингу нерухомості – використовувати шаблони від таких маркетингових компаній, як Coffee and Contracts, LCA Marketing Center та Agent Crate. На відміну від шаблонів Canva, їхні пропозиції орієнтовані на сферу нерухомості. Вони створюють гарно оформлені та заздалегідь написані публікації, що містять інформацію для покупців чи орендарів нерухомості, новини ринку, поради для догляду за будинком чи облаштування приміщення та багато іншого. Вони навіть містять шаблони для історій і відеороликів для соціальних мереж.

Продовження читайте в журналі Commercial Property №4(232-233) жовтень-листопад 2023.

Передплата на журнал