03.09.2020

Безпека як елемент стратегії

АВТОРСЬКА КОЛОНКА IРИНИ КРУППИ, ГЕНЕРАЛЬНОГО ДИРЕКТОРА БФК GULLIVER

Пандемія доповнила купівельні патерни, зокрема, прагненням до безпеки. Санітайзери, захисні маски, рукавички з'явились у кожному домогосподарстві, а поняття «соціальна дистанція» закріпилось у поведінці на рівні рефлексу. Поки важко повною мірою усвідомити, наскільки змінився світ за останні кілька місяців. Однак прийшов час почати переглядати бізнес-моделі та створювати додаткові цінності для споживачів після закінчення пандемії.

Для нас як керівної компанії БФК Gulliver безпека відвідувачів була завжди в пріоритеті. Ми постійно на вищому рівні забезпечуємо її кожному, хто переступає поріг торгово-розважального чи бізнес-центру. Так, за час карантину ми підготувалися до нових реалій і вжили таких заходів:

  • на вхідних зонах встановили пункти температурного контролю (це стосується і в'їзду на паркінг), спеціальні дозатори з дезрозчином для дезінфекції рук, вендингові апарати з продажу засобів індивідуального захисту (маски);
  • щогодини в комплексі виконується прибирання всіх контактних поверхонь із використанням дезінфікуючих засобів, а саме поручнів у ліфтах, дверних ручок, санвузлів, роторних дверей тощо;
  • у БФК проводиться щоденний комплексний клінінг з використанням дезінфікуючого ефективного засобу (ТМ Аrgumin, виробник Ukrnano);
  • ми нанесли спеціальну розмітку для контролю безпечної відстані між відвідувачами (до 1,5 метра);
  • у комплексі й далі працює система вентиляції, обладнана фільтрами типу G4 та рекуперацією, яка унеможливлює поширення бактерій і забезпечує можливість стовідсоткового постачання свіжого повітря;
  • обмежили кількість людей у ліфті (від 3 до 5 осіб) через зміни налаштувань за вагою.

Ми розуміємо, що почалася нова реальність, у якій нам необхідно підвищити стандарти безпеки об’єкта. На перший план виходить прагнення клієнтів до зручних, швидких й одночасно безпечних покупок. Наразі важливо внести необхідні зміни в клієнтський досвід, комунікацію з аудиторією, маркетинг для того, щоб закласти основу для розвитку в нових, зовсім непростих умовах. ℗

Авторська колонка опублікована в журналі Commercial Property №7(204) серпень 2020.