АВТОРСЬКА КОЛОНКА IРИНИ КРУППИ, ГЕНЕРАЛЬНОГО ДИРЕКТОРА БФК GULLIVER
Пандемія доповнила купівельні патерни, зокрема, прагненням до безпеки. Санітайзери, захисні маски, рукавички з'явились у кожному домогосподарстві, а поняття «соціальна дистанція» закріпилось у поведінці на рівні рефлексу. Поки важко повною мірою усвідомити, наскільки змінився світ за останні кілька місяців. Однак прийшов час почати переглядати бізнес-моделі та створювати додаткові цінності для споживачів після закінчення пандемії.
Для нас як керівної компанії БФК Gulliver безпека відвідувачів була завжди в пріоритеті. Ми постійно на вищому рівні забезпечуємо її кожному, хто переступає поріг торгово-розважального чи бізнес-центру. Так, за час карантину ми підготувалися до нових реалій і вжили таких заходів:
Ми розуміємо, що почалася нова реальність, у якій нам необхідно підвищити стандарти безпеки об’єкта. На перший план виходить прагнення клієнтів до зручних, швидких й одночасно безпечних покупок. Наразі важливо внести необхідні зміни в клієнтський досвід, комунікацію з аудиторією, маркетинг для того, щоб закласти основу для розвитку в нових, зовсім непростих умовах. ℗
Авторська колонка опублікована в журналі Commercial Property №7(204) серпень 2020.