ФОТО: «АТЛЕТІКО»
Наразі українська мережа фітнес-клубів «АтлетіКо», що була заснована в березні 2004 року в Києві, нараховує 26 локацій, з яких 25 – у столиці й одна – в Луцьку. Ігор Брандін, директор з розвитку «АтлетіКо», вважає, що ринок Києва є досить перспективним для такого бізнесу.
За яким принципом Ви обираєте місце розташування об‘єктів мережі «АтлетіКо»? У яких локаціях найкраще відкривати фітнес-клуби?
Перш ніж відкрити новий клуб, ми детально перевіряємо локацію за нашим спеціально розробленим чек-листом з більш ніж 100 вимогами. Залежно від локації обирається і формат майбутнього клубу. Наразі ми працюємо у трьох форматах: перший – приміщення площею від 200 до 300 кв.м, другий – від 300 до 600 кв. м, третій – від 700 до 2000 кв. м.
Зараз на ринку фітнес-клубів Києва відкривають як мережеві заклади, так і окремі спортивні зали. Які переваги та недоліки роботи клубу саме в мережі?
В перспективі в нашій країні попитом користуватимуться здебільшого мережеві об’єкти або авторські студії з унікальною концепцією. Поодинокі клуби втрачатимуть частку ринку на користь великих гравців.
Перевага роботи мережі – в стандартизації та оптимізації всіх загальних бізнес-процесів задля підвищення ефективності роботи.
Наскільки важливо для фітнес-клубу йти в ногу з часом? Які нововведення впроваджуються у Вашій мережі?
На нашу думку, більшість нововведень – це лише маркетингові прийоми. Ми відстежуємо всі тренди ринку, новинки обладнання та сучасні програми, але впроваджуємо тільки те, що пройшло перевірку часом і має доказову базу своєї ефективності.
Розкажіть про плани розвитку мережі «АтлетіКо». Чи планується її розширення, вихід у нові міста України?
Ми плануємо в короткостроковій перспективі відкриття двох-трьох нових клубів. Вихід в інші міста України також є можливим, але за умови цікавих пропозицій для майбутніх локацій. Насправді, ринок Києва досить великий, і поки ми бачимо потенціал для розширення мережі навіть у межах столиці.
Як спростити процес відкриття нових філій фітнес-клубів?
Для легкого процесу відкриття нових філій фітнес-клубів необхідно, перш за все, чітко сформулювати етапи та детально описати бізнес-процеси. По-друге, потрібно задокументувати систематизований штатний розклад та особливості мотивації співробітників.
Як правильно донести стратегію компанії та її принципи кожній філії для організації продуктивної роботи мережі?
Передусім, необхідно регламентувати всі бізнес-процеси в компанії, систематизувати всі нюанси роботи з персоналом. Лише сукупність цих дій дасть змогу налагодити ефективну комунікацію з різними філіями та вибудувати результативну роботу всієї мережі.
Інтерв'ю опубліковане в журналі Commercial Property №2(199) березень2020.