Для пошуку замовників на зарубіжних ринках українські архітектори та дизайнери можуть використовувати всі наявні методи, як от участь у міжнародних конкурсах, створення профілю на різноманітних інтернет-ресурсах, зокрема у соціальних мережах, розсилання листів тощо. Наталія Сирота, засновник компанії SINATA, що має досвід роботи в Америці, Європі й Азії, радить архітекторам і дизайнерам максимально задіяти ті джерела, які можуть підтвердити їхню репутацію.
Текст: Оксана Бабенко
Можна використовувати всі можливі наявні методи пошуку закордонних замовників – активне використання соціальних мереж, участь у міжнародних конкурсах, створення профілю на різноманітних інтернет-ресурсах, розсилання листів з інформацією про себе й тому подібне. Але чи матиме це конверсію, чи дійде справа до підписання контракту – тут питання. Величезне значення щодо прийняття рішення про початок співпраці з архітектором чи дизайнером мають репутація та довіра. Сформувати їх допомагають відмінно реалізовані проєкти та люди, які були учасниками процесу їх створення, а також безпосередні позитивні відгуки від клієнтів, підрядників, родини, друзів, бізнес-партнерів тощо. Тому я б радила архітекторам і дизайнерам, якщо вони хочуть знайти закордонних замовників, максимально задіяти ті джерела, які можуть підтвердити їхню репутацію та викликати до них довіру з боку потенційних клієнтів. Одним із таких джерел, як я вже зазначила, є люди. В нашому випадку всі закордонні замовники потрапили до нас винятково за порадами тих людей, з якими ми вже працювали в Україні.
Замовлення в Дубаї було для нас далеко не першим проєктом загалом. Ми понад 10 років розробляємо архітектурні та дизайн-проєкти як комерційного, так і приватного призначення. Протягом цих років у нас були замовлення у США, Іспанії, Італії, Бельгії, Нідерландах. До речі, нині ми займаємося одним надзвичайно цікавим проєктом у Греції.
Продовження читайте в журналі Commercial Property №11(219) листопад 2021.