10.07.2021

Григорій Бойчук, GRIM Invest, БФК Kristal Plaza: Апарт-готелі – як привернути увагу покупця у сучасних умовах ринку?

АВТОРСЬКА КОЛОНКА ГРИГОРІЯ БОЙЧУКА, КЕРІВНИКА КОМПАНІЇ GRIM INVEST, МАРКЕТИНГ-ДИРЕКТОРА ПРОЄКТУ БФК KRISTAL PLAZA

Апарт-готелі – це порівняно новий формат для ринку України, й консервативна аудиторія реагує на нього з певним застереженням. Водночас є певний сформований запит, біль, який ця ніша може закрити.

Наша команда переконана, що будь-які продажі починаються з продукту, його якісних характеристик. Тому про це подумайте ще на етапі розробки концепції забудови та архітектурного проєкту. У нашому випадку багатофункціональний комплекс Kristal Plaza з апарт-готелем у його структурі, будівництво якого розпочалося у Львові на початку 2020 року, – це нерухомість, доповнена сервісом. Це комплексне рішення, яке містить об’єкт нерухомого майна, а саме апартаменти з ремонтом, меблями та побутовою технікою, і, головне, зобов’язання забудовника взяти на себе подальше управління й зробити з цього бізнес.

Цільовою аудиторією таких продуктів, на нашу думку, є насамперед інвестори, які не вперше вкладають кошти в нерухомість і в такий спосіб диверсифікують свої заощадження. Вони також найбільш чітко розуміють ключову перевагу – мінімальне залучення у процес.

Просуваючи проєкт апарт-готелю, основною ціллю є зібрати пул інвесторів із різних куточків України та світу, які мають інтерес до певної локації. Тому ключовою точкою у створенні апарт-готелів є правильно підібране розташування.

До того ж треба пам’ятати, що ми маємо не лише побудувати об’єкт, а й перетворити його на ефективний операційний бізнес. Тому з перших днів потрібно заручитися експертною думкою готельєрів, які зможуть визначити, чи виправданим є рішення зводити апарт-готель у певній локації та який конкретно формат обрати тощо. До прикладу, у світі є популярний формат кондомініумів – щось середнє між квартирою в оренду та готельним номером.

Якщо потенціал створення апарт-готелю все ж є, можна поговорити й про його просування. Методів, як привернути увагу покупця, є безліч:

  • Бути online. Рекомендую приділити особливу увагу своєму web-представленню, бути на мінімальній відстані від своєї ЦА та комунікувати зручними для неї методами: Facebook, Instagram, YouTube. Розгляньте можливість використання власного бренд-фейсу, блогера, який буде амбасадором вашого проєкту online.
  • Огляд локації. В невеликих містах переважно дуже обмежений перелік цікавих об’єктів для інвестицій або їх просто немає. Тому клієнти радо інвестують, наприклад, у Львів, розуміючи, що місто розвивається і в довготерміновій перспективі така інвестиція окупиться в декілька разів. У такому випадку пропонуємо підготувати для потенційних клієнтів мініекскурсію, яка дасть змогу побачити всі плюси розташування вашого об’єкта. Особливу увагу приділіть перспективам району та планам міста щодо його розвитку.
  • Бренд та експертність. Оскільки люди інвестують віддалено, важливою є репутація забудовника. Багато що залежить від його web-візитки та людей, які стоять за втіленням проєкту. Також важливими є відгуки та репутація в мережі. Тому варто потурбуватися про хорошу презентацію компанії та її попереднього досвіду. Стануть у пригоді й особисті гарантії, наприклад, бренд керівника компанії, від якого здебільшого й залежить успіх проєкту.
  • Акцент на унікальність. Найкраще привертати увагу, акцентуючи на своїх точках диференціації: що робить ваш проєкт особливим, відрізняє його від конкурентів? Це може стосуватися навіть фінансової моделі, формату виплат дивідендів у майбутньому.

Оскільки об’єкт Kristal Plaza є інноваційним як із погляду наповнення (коворкінг, конференц-зали, ресторан, апартаменти й офісні приміщення в одній будівлі), так і архітектурних і дизайн-рішень, це стало основою для позиціювання нашого бренду.

  • Розробка професійного бізнес-плану. Клієнти хочуть бачити конкретні цифри, бізнес-план. Тому важливим є замовлення його розробки з розумінням витратної та дохідної частин готелю, а також формулювання принципу, за яким виплачуватиметься заробіток інвесторів. Наприклад, у нашому флагманському проєкті Kristal Plaza, який створюємо в партнерстві з GBG Development, інвестори отримають частку від загального заробітку готелю.
  • Партнерства та колаборації. Ґрунтуючись на іноземному досвіді, раджу подумати над залученням оператора, готельного бренду або іншим партнерством, яке зміцнить статус вашого проєкту. Це допоможе при залученні інвесторів, а також у процесі операційної діяльності забезпечить вищий тариф і процент середньорічного завантаження готелю.

Погодьтеся, що далеко не кожен девелопер наразі готовий перепрофілюватися на готельєра. Тому перш ніж запускати проєкт апарт-готелю, забудовникам варто зважити всі «за» та «проти», замовити попередні дослідження, проконсультуватися та заручитися підтримкою відповідних спеціалістів.

www.apart.kristal.lviv.ua
www.griminvest.com

Авторська колонка опублікована в журналі Commercial Property 6(214червень 2021.