АВТОРСЬКА КОЛОНКА ГРИГОРІЯ БОЙЧУКА, КЕРІВНИКА КОМПАНІЇ GRIM INVEST, МАРКЕТИНГ-ДИРЕКТОРА ПРОЄКТУ БФК KRISTAL PLAZA
Апарт-готелі – це порівняно новий формат для ринку України, й консервативна аудиторія реагує на нього з певним застереженням. Водночас є певний сформований запит, біль, який ця ніша може закрити.
Наша команда переконана, що будь-які продажі починаються з продукту, його якісних характеристик. Тому про це подумайте ще на етапі розробки концепції забудови та архітектурного проєкту. У нашому випадку багатофункціональний комплекс Kristal Plaza з апарт-готелем у його структурі, будівництво якого розпочалося у Львові на початку 2020 року, – це нерухомість, доповнена сервісом. Це комплексне рішення, яке містить об’єкт нерухомого майна, а саме апартаменти з ремонтом, меблями та побутовою технікою, і, головне, зобов’язання забудовника взяти на себе подальше управління й зробити з цього бізнес.
Цільовою аудиторією таких продуктів, на нашу думку, є насамперед інвестори, які не вперше вкладають кошти в нерухомість і в такий спосіб диверсифікують свої заощадження. Вони також найбільш чітко розуміють ключову перевагу – мінімальне залучення у процес.
Просуваючи проєкт апарт-готелю, основною ціллю є зібрати пул інвесторів із різних куточків України та світу, які мають інтерес до певної локації. Тому ключовою точкою у створенні апарт-готелів є правильно підібране розташування.
До того ж треба пам’ятати, що ми маємо не лише побудувати об’єкт, а й перетворити його на ефективний операційний бізнес. Тому з перших днів потрібно заручитися експертною думкою готельєрів, які зможуть визначити, чи виправданим є рішення зводити апарт-готель у певній локації та який конкретно формат обрати тощо. До прикладу, у світі є популярний формат кондомініумів – щось середнє між квартирою в оренду та готельним номером.
Якщо потенціал створення апарт-готелю все ж є, можна поговорити й про його просування. Методів, як привернути увагу покупця, є безліч:
Оскільки об’єкт Kristal Plaza є інноваційним як із погляду наповнення (коворкінг, конференц-зали, ресторан, апартаменти й офісні приміщення в одній будівлі), так і архітектурних і дизайн-рішень, це стало основою для позиціювання нашого бренду.
Погодьтеся, що далеко не кожен девелопер наразі готовий перепрофілюватися на готельєра. Тому перш ніж запускати проєкт апарт-готелю, забудовникам варто зважити всі «за» та «проти», замовити попередні дослідження, проконсультуватися та заручитися підтримкою відповідних спеціалістів.
www.apart.kristal.lviv.ua
www.griminvest.com ℗
Авторська колонка опублікована в журналі Commercial Property 6(214) червень 2021.