24.12.2020

8 маркетингових кроків для успіху клінінгової компанії

Авторська колонка Сергія Козолупа, генерального директора групи компаній «Клінінг Про-CPG»

Що б у світі не відбувалося, деякі речі залишаються незмінними – наприклад, любов до того, що ти робиш. Цією любов’ю мають супроводжуватися вісім кроків, які зроблять Вашу компанію кращою для клієнта.

1. Висока якість роботи 

Хороша робота – це найкраща маркетингова стратегія. Якщо Ви пропонуєте відмінну роботу за вигідною ціною, то це вказує на те, що Ви виконуєте її надзвичайно якісно та ставите розумні ціни. А у випадку, якщо Ви ставите вищу ціну, – для цього є вагома об’єктивна причина. 

2. Відмінне обслуговування клієнтів 

Якщо клієнт відчує на собі, що його цінують і піклуються про нього, він направить Вас до своїх знайомих і бажатиме допомогти Вашому бізнесу досягти успіху. 

3. Підтримуйте порядок 

Хороша організація запобігає багатьом помилкам. Хоча системність у роботі не є стратегією прямого маркетингу, проте вона впливає на якість Вашої роботи, а це невіддільна частина перших двох основ маркетингу. 

4. Ваші працівники – це обличчя Вашої компанії 

Професійна компанія має надавати не тільки якісні послуги, але й наймати висококваліфікований персонал. Важливо пам’ятати, що працівники представляють Ваш бізнес. Встановіть високу якість прибирання, навчайте нових робітників. Так, на це може знадобитися деякий час, але підготовлений і компетентний персонал цінується більше. 

5. Ставтесь до своїх працівників так, як хочете, щоб вони ставилися до Вас 

Це може здатися дивним підходом до маркетингу клінінгової компанії, але правда полягає в тому, що щасливі працівники створюють щасливих клієнтів. Це справедливо для будь-якого бізнесу. Те, як Ви ставитеся до своїх працівників, є прямим відображенням Вашої ділової етики. 

6. Віртуальні зустрічі 

Можливо, Ви не зможете зустріти своїх клієнтів так само, як раніше, потиснувши руку та випивши чашку кави, але онлайн-спілкування також має свої плюси. Наприклад, економія часу, який витрачається на дорогу при особистій зустрічі, чи обговорення питань «по суті», коли за годину заплановане інше включення. Користуйтеся цією можливістю і робіть більше. Онлайн-зустрічі дають Вам змогу презентувати свій бізнес. 

7. Пам’ятайте, що камера ввімкнена 

Одягайтеся професійно і так, щоб Ви відчували себе впевнено. Так, Ви не зустрічаєтесь особисто, але пам’ятайте, що «зустрічають по одежі». 

8. Оновіть сайт і робіть актуальними теми блогів 

Описуйте, що робить Ваша компанія, щоб запобігти поширенню вірусу. Люди із задоволенням діляться цікавою та корисною інформацією з іншими, це може добре вплинути на піар фірми. 

Вищезазначене може стосуватися не лише клінінгових компаній, а й інших – тих, хто хоче мати best face. Маркетинг – це набагато більше, ніж просто розміщення рекламних матеріалів і просування в Google. ℗

Авторська колонка опублікована в журналі Commercial Property №11(208грудень 2020.