05.11.2021

UTG − 20 років лідерства на ринку нерухомості України

Вадим Непосєдов

У листопаді UTG відзначає свій ювілей – 20 років лідерства на ринку нерухомості України. За роки існування компанія стала творцем національних стандартів у сфері торговельної, житлової та офісної нерухомості та сформувала унікальний вітчизняний бренд, що став еталоном якості консалтингу країни. В арсеналі UTG – понад 1300 концепцій, 38 мільйонів кв. м виконаних консалтингових робіт, 4,8 мільйона кв. м зданих в оренду площ і 130 відкритих торгових центрів у всіх регіонах України.


ТРАНСФОРМАЦІЯ КОМПАНІЇ ЗА 20 РОКІВ

«20 років ми росли разом із країною, девелоперами та ритейлом – трансформувалися, змінювалися, переживали кілька політичних й економічних криз. Ми починали свій шлях від створення перших торгових центрів («Даринок», «Піраміда», «ГородОк») і доросли до кращих проєктів Європи (Ocean Plaza, Lavina Mall, Respublika)», – коментує Вадим Непосєдов, засновник і президент компанії UTG.

Досвід компанії відзначений численними професійними нагородами: 2020 рік – «Компанія року на ринку нерухомості» за версією VIIІ Всеукраїнської будівельної премії IBUILD, 2018 – «Краща консалтингова компанія України» EE Real Estate Forum & Project Awards, 2017 – кращий «Консультант у нерухомості України» на European Property Awards, 2011 – «Бізнес Оплот Країни», 2010 – «Краща консалтингова компанія» на Mall Expo, 2005 – «Краща девелоперська компанія року» та інші.

Однак головний показник успіху – визнання проєктів компанії професійною спільнотою. ТРЦ Ocean Plaza вперше в історії України став призером MAPIC Awards, ТРЦ Lavina Mаll став кращим «Проєктом торгової нерухомості» за версією European Property Awards. Тільки у 2021 році об'єкти, створені за участю UTG, завоювали 6 нагород на премії RAU Awards 2021.

«Успіх у реалізації найскладніших проєктів багато в чому є заслугою висококваліфікованих співробітників, професійна та злагоджена робота яких дає змогу постійно підвищувати якість наших робіт. Ми зібрали унікальну команду професіоналів-однодумців. Середній термін роботи в компанії становить понад 10 років, є співробітники, які розвиваються в UTG практично від самого заснування компанії – 17-19 років. Завдяки накопиченому досвіду, високій репутації серед 850 своїх клієнтів, кількості та якості наших проєктів ми продовжуємо займати лідерські позиції на ринку та створювати кращі об'єкти в Україні в різних типах нерухомості», – додає Вадим Непосєдов.

Компанія UTG сформувала тісні відносини з ритейлерами та завоювала їхній кредит довіри. Вони разом пройшли шлях від одиничних точок продажів до мережевих компаній, який супроводжувався трансформацією та становленням брендів спільно з об'єктами UTG. Проєкти UTG сприяли вищому товарообігу завдяки якісним планувальним і маркетинговим рішенням. Також багато міжнародних брендів з'явилися в нашій країні саме за сприяння компанії UTG: Marks & Spencer, LC Waikiki, Armani Jeans, Michael Kors, Weekend Max Mara, Napapijri, s.Oliver, Intimissimi, Calzedonia, Goldenpoint, KFC, Cinnabon, Vapiano, Soocre, N.UNO PORTER, DeFacto, Koton, Top Shop, Coffeeshop, Style Avenue, Bebe, Suvari, Happylon, Marina Rinaldi та багато інших.

cp218_01.jpg

ЛІДЕРСТВО В УСІХ ТИПАХ НЕРУХОМОСТІ

Щорічно брокери компанії здають в оренду сотні тисяч квадратних метрів і відкривають нові концептуальні ТРЦ. UTG стала визнаним лідером у торговельній нерухомості та надає повний комплекс послуг на всіх етапах життєвого циклу об'єкта – від ідеї до повноцінного управління ТРЦ. За роки діяльності її фахівцями від створення концепції до реалізації об'єкта були запущені такі ТЦ/ТРЦ, як Ocean Plaza, «Глобал UA», Lavina Mall, Smart Plaza Polytech, Smart Plaza Obolon, MEGANOM, New Way, «Мегамолл» і багато інших. Нині в ексклюзивному наборі перебуває 12 торгових центрів загальною орендною площею понад 312 000 м2.

Вадим Непосєдов також розповідає про досягнення в житловій нерухомості: «UTG є провідною консалтинговою компанією в Україні, яка супроводжує досвідчених девелоперів житлової нерухомості, що підтверджує її беззаперечне лідерство у сегменті».

У портфелі компанії UTG є понад 100 проєктів: від точкової забудови до концепцій розвитку житлових масивів (5-20 га) і комплексного освоєння території (150-400 га, ДПТ). Загальна площа реалізованих проєктів перевищує 10 мільйонів м2 і охоплює всі можливі підтипи житла: котеджні містечка, таунхауси й індивідуальні житлові будинки, багатоквартирні будинки середньої поверховості, багатоповерхові житлові комплекси з елементами обслуговуючої і торгової інфраструктури.

Приклади знакових проєктів житлової нерухомості UTG – це Taryan Towers, RiverStone, «Паркове місто», Smart Plaza Polytech, Smart Plaza Obolon, White Lines, «Голосієво», «Таїровські сади», «Царські сади» та інші.

Безперервне вдосконалення багаторічної діяльності компанії привело до її еволюції та розширення спектра послуг, крім лізингового та консалтингового напрямів у холдинг UTG увійшли девелоперська компанія DC Evolution, UTG Residence зі спеціалізацією на ринку житла та UTG Offices, орієнтована на ринок офісної нерухомості.

cp218_02.jpg

ТРЕНДИ НОВОГО ДЕСЯТИЛІТТЯ ТА ПЛАНИ РОЗВИТКУ

«Амбіції UTG – утримуючи лідерські позиції на національному ринку, підкорювати вершини на міжнародній арені», – коментує Вадим Непосєдов.

ВВП України перевищує сукупний ВВП країн Прибалтики разом узятих (Латвії, Литви, Естонії). Наша країна є четвертою у світі за кількістю сертифікованих IT-фахівців і перетворилася на одного зі світових лідерів з обслуговування провідних міжнародних транснаціональних компаній. Україна стає одним із найперспективніших ринків моди у світі. Так, у Києві був відчинений найбільший у Східній Європі магазин Zara. Водночас в Україні представлені тільки 28,7% з-поміж провідних міжнародних ритейлерів, що робить ринок перспективним для виходу та розвитку популярних брендів. UTG продовжує докладати значних зусиль для якнайшвидшого відкриття нових для країни брендів. Наразі співробітники компанії ведуть переговори з 15 компаніями, які в перспективі можуть бути представлені в Україні.

Вадим Непосєдов додає: «У країні сформувався достатній обсяг якісних і сучасних об'єктів, за рівнем концентрації та насиченості площами на 1000 жителів Київ уже обігнав цілу низку міст Європи. Більшість обласних центрів України подолали первинне насичення та зіткнулися з новими викликами: розосередженням відвідуваності, зростанням вакантності, падінням орендного доходу. Через це дуже актуальною послугою стає реконцепція». Окремі девелопери вже приступили до комплексної модернізації торгових центрів («Караван», ЦУМ, «Метроград», «Метрополіс», «Квадрат Лук'янівка», Cosmo Multimall, Gorodok Gallery, «Магелан», GLOBUS, «Мармелад», DREAM, Silver Breeze, InSilver), а низка власників запланували масштабні зміни. UTG очікує подальший попит на цю послугу.

Розвиток житлової нерухомості в Україні та зростання конкуренції супроводжується значним підвищенням вимог реальних покупців. Девелопери впроваджують нетривіальне архітектурне проєктування, раціональні планувальні рішення, використовують дорогі сучасні матеріали та технології, покращують місця громадського користування та якість внутрішньої інфраструктури. Актуальна концепція приводить до ажіотажного попиту на продукт із пропорційним зростанням продажної ціни та доходів, а також сприяє низькій затребуваності неконцептуальних рішень. UTG вивчає сучасні тренди й активно використовує актуальні ідеї у своїх роботах – багатоквартирних ЖК, середньоповерхових забудовах і будинках, котеджних містечках і масивах індивідуальної забудови.

cp218_03.jpg

пл. Спортивна, 1-А (БЦ Gulliver), Київ
+38 (050) 357 29 44
www.utgcompany.com

ФОТО НАДАНІ UTG