03.07.2020

Підрахунок відвідувачів: безпека й аналітика

Гравці ринку торговельної нерухомості сподіваються, що рано чи пізно обмеження, пов’язані з пандемією коронавірусу, будуть зняті. Відтак, керівні компанії активізуються задля відновлення потоків відвідувачів (на фото: ТРЦ Gulliver, Київ)

ФОТО: ТРЦ GULLIVER


Оцінка трафіку – один із важливих і необхідних показників для успішної роботи як ритейл-операторів, так і торгових центрів. Наразі, в період пандемії COVID-19, головна мета підрахунку відвідувачів – контролювати їх кількість з метою дотримання правил безпечного перебування в приміщеннях.

Текст: Яна Писарєва


З 11 травня ТЦ/ТРЦ України почали поступово відновлювати роботу після локдауну, коли вони були вимушені призупинити діяльність через введення обмежувальних заходів для запобігання поширенню вірусу COVID-19. Такі об’єкти повинні виконувати низку вимог, одна із яких – контроль кількості відвідувачів задля дотримання правил безпечного перебування в приміщеннях. Однак всі гравці ринку торговельної нерухомості сподіваються, що рано чи пізно обмеження, пов’язані з пандемією коронавірусу, будуть зняті. Відтак, керівні компанії активізуються задля відновлення потоків відвідувачів і зроблять іще більший акцент на аналізі й ідентифікації покупців, щоб сформувати пропозицію, максимально релевантну та відповідну їхнім новим запитам.


НАВІЩО РАХУВАТИ?

Показник відвідуваності об'єктів залишиться одним із найпопулярніших щорічних рейтингів у сфері торговельної нерухомості. Попит на цей параметр цілком зрозумілий – для підбору якісного приміщення потенційному орендарю необхідно правильно оцінювати потенціал локації. Й одним із основних критеріїв є саме трафік ТЦ/ТРЦ. Причому підрахунок кількості відвідувачів важливий не лише для великих торгових об'єктів, але й для окремих точок ритейлерів, оскільки дає змогу проаналізувати роботу магазинів, оцінити ефективність продажів, рекламних кампаній та інших маркетингових заходів.

«Головна мета системи підрахунку потоків – краще розуміти процеси, що відбуваються в бізнесі, – підтверджує Олександр Носаченко, керуючий директор Сolliers International (Україна). – Кількість відвідувачів вимірюють давно. Нові технології допомагають виявити, звідки прийшов клієнт, як люди переміщаються всередині об'єкта, де слабкі та сильні зони. Аналіз структури трафіку дає змогу максимально вирівняти відвідуваність різних зон». Зрозуміло, що переваги таких технологій не могли не привернути увагу великих молів. Наприклад, як зазначає Катерина Жураківська, маркетинг-директор БФК Gulliver (Київ), використання технології оцінки трафіку – це ресурс для ефективнішого управління комплексом. «Для нас дуже важливо отримувати достовірні дані про ефективність проведення івентів, відкриття нових орендарів, синергію роботи різних зон усередині комплексу. Все це дає змогу зробити система підрахунку й аналізу трафіку», – підкреслює вона.


Продовження читайте в журналі Commercial Property №5(202) червень 2020.